Rör inte min kompis.

Märkligt. När jag är bitter så skjuter statistiken över sidvisningar upp i höjden. Jag vill ju inte vara den "BittreBloggaren". Men jag är väl sådan till sättet.


Nåja. Jag gillar fortfarande inte att man kan värvaihop ett lag till att enbart spela Europacupen. Att man kan göra det i veteran-SM är en sak, men i EC.


Läste några sköna blogginlägg imorse. Klart att dom som ska vara med tycker att jag är patetisk. Jag tar det. Jag klarar av att ta det. Men om gubbarna tränar hårdare än Ligaspelarna tror jag inte på. Skulle det vara så så är det skandal.


Går Roma till semifinal så är det tragiskt.


"Gå ut och var glad din jävel"


Ska försöka att  vara glad inågra dagar nu. Ska inte klanka på dom som vill leka i sandlådan. Ta bara inte min hink och spade. Eller min lekkamrat  Aga. Då blir jag ju själv i min sandlåda. Då kanske jag kissar ner mig och börjar att grina.


Tack för mailen. Både dom possetiva och negativa.



[email protected]


Kommentarer
Postat av: Tom

På tal om veteran-sm, glöm inte det.....

/Tom

2007-12-12 @ 12:12:36
Postat av: Göteborgaren

Koppen: Att Falun ligger tvåa i SSL och att de därmed är nästbäst(?) i sverige för tillfället kan nog de flesta skriva under på. Min fråga till dig är: Kommer de att spela SM-final i april? Varför/varför inte?

2007-12-13 @ 23:33:53
Postat av: Mr Canadien

Ja du koppen undrar varför du klankar ner på Roma och Vanberg i det mesta ? Att vi svärtar ner innebandyn, dom flesta av oss har både vm,ec och sm guld så det räcker.. Kan du inte förstå att vi vill och kan ha lite roligt på den högsta nivå som vi en gång spelade på, och nu avslutar vår karriär.. ??

Mr Canadien

2007-12-14 @ 17:45:34
Postat av: Niklas Malmgren

Att göra comeback, är väl inte att avsluta sin karriär? Eller? Om ni vill spela och ha kul, anmäl er till korpen, eller börja om i serie systemet?

Hade ni tyckt det va en kul grej samma sak hänt i någon annan sport, känns det seriöst?

Jag förstår visst ni tycker det ska bli kul lira lite IB mot bra motstånd, collt ha spelat i Roma. Men tänk lite längre än till era egna egon, är det seriöst? Skickar det ut en seriös bild av innebandy? Tänk om ni går långt, vad säger det om innebandy? Att man ringer runt sina gamla ib polare dammar av skorna och klubborna och går in och dominerar i europa cupen... Folk lär ju i så fall få en bra bild av innebandy som en seriös sport.

Det räcker väl med alla comebacker som sker i SSL varje säsong...

//N

2007-12-17 @ 14:32:21
Postat av: Ovejohanne

Hi, how did you have the time to update you web site if you are so busy as your picture in your home page ? Good luck for your interesting links pages.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback