Rösta på Jonas ikväll.

Vilken helg. Allt gick åt helvete. I fredags så torskade "Världens Bästa Div 3 Lag". Jag vet att det låter konstigt men låt mig förklara.



  1. Jag var inte med.
  2. Vi saknade 7 st "Gubbar"
  3. Vi hade otur.
  4. Motståndarna var bra.



I lördags så hjälpte jag en dåre att flytta. Nästa gång nån kompis ska flytta så ska jag be dom hyra "Budkillen". Budkillen kan konsten att tjöta och jobba samtidigt. Han är dessutom grym på att retas. Killen är helt enkelt komplett.




Var på fest på kvällen. Gick la så där. Somnade i polarnas soffa.




# Pixbo slog AIK i sudden. Kul.



# Partille torskade i sudden. Mindre kul.



# Idag tänkte jag att vi ska testa en rolig grej. Jag föreslår att alla som läser här idag röstar på Jonas Mönell (Jönköping) som matchens kanon ikväll. Jag tror inte att vi behöver så många röster för att vinna. Klarar vi att rösta fram Jiks back ikväll så lovar jag att vi kommer få roligt nästa vecka.



# Tydligen så är jag med på någon lista i en Innebandytidning. Fick ett mess av 27:an. Ni vet statisten. Säger bara "Jobba på 27:an, bara en kan ligga i toppen".


Kommentarer
Postat av: Ingridiume

Vilken idé alltså... hur har du kommit på ngt sånt?
kul när någon är kreativ.
Jag är med
ha det
PS Ditt förra inlägg var KUNGligt

Postat av: västmanlänning

vore inte detta något för dig. du som verkar känna de flesta i göteborg och ha kontakter i de flesta föreningar....starta en plastboll för göteborg..

2007-12-10 @ 19:21:45
Postat av: västmanlänning

glömde visst skicka adressen...www.plastboll.se

2007-12-10 @ 20:51:33
Postat av: Koppen

Oj. Har inte tid att driva en plastboll. Men tack för tipset.

Ingrid: Räknar alltid med att du är med.

2007-12-11 @ 07:24:26
Postat av: Anonym

Gick ju bra med din kampanj "rösta på Jonas" till matchens kanon...

2007-12-11 @ 08:11:40
Postat av: Alex

Just det, Koppen. Vad hände med matchens kanon?

2007-12-11 @ 09:12:58
Postat av: Odiningeborg

Nice site. I enjoyed it very much! :-)

2009-05-06 @ 14:01:48
URL: http://odiningeborg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback