Sova skulle vara gott.

# Vilken helg. Ebba har varit sjuk hela helgen. Jag sov nog 2 timmar i helgen. Puhhhhh.



# Härlig match igår. Varberg hade stora problem med Täby. Täby var klasser bättre igår än mot Järfälla. Vi kanske inte ska räkna ut dom än. Men vad hände på slutet? Två matchstraff. Jag hade kunnat sträcka mig till femmor, men U3:or? Själv så tycker jag att det fulaste och fegaste inträffade när Bult låtsades att ramla och drog ett eftersläng rakt över Svenssons knä. Hur kunde domaren missa det? Han stod ju bredvid händelsen. Vi måste få ha kvar kampen framför målen. Inte för att jag försvarar en crosschecking i ryggen. Men så jävla farligt var det inte.



# Världens Bästa Div 3 lag vann igen. Denna gången så var det Frölunda som åkte på pisk. Vi vände ett 0-2 underläge till 4-2 seger. Coachseger igen alltså.

Kommentarer
Postat av: Niklas Malmgren

Ödmjukhet är ju klart överskattat... :-)

2007-12-04 @ 09:31:13
Postat av: Babak

Jävligt kort blogg idag... Somnade du medans du skrev?

2007-12-04 @ 13:29:35
Postat av: Göteborgaren

Koppen: Grattis till segern! Kimmo borde bli avstängd ett par matcher. Minns att Gillek blev avstängd många matcher pga just en cross-cheking from behind. Kimmos var inte lika ful den gång så ett par matchers mindre avstängd.

2007-12-04 @ 23:05:17
Postat av: Koppen

Göteborgaren: Frågan är väl istället hur Dalbjer kunde klara sig!

2007-12-05 @ 06:51:10
Postat av: Göteborgaren

Koppen: Vad gjorde Dalbjer? Det ser ju bara ut som att han markera att Kimmo gjorde fel som cross-checkade christian i nacken, bakifrån dessutom.

2007-12-05 @ 22:46:49
Postat av: Koppen

Konstigt sätt att förklara för nån att han gjorde fel. Han gjorde ju samma sak som Kimmo.

2007-12-06 @ 10:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback