Gå och rösta.

# Iår skall vi tydligen rösta vilka lag som skall spela i elitserien nästa säsong. Eller har jag missat något?


 

# Åker ett lag ur så åker man ur. Eller?


 

# Vilket svar hade dom väntat sig?


 

# Magnus Gustafsson gör dock en objektiv reflektion. All heder till Mange.


 

# Avdelning dåliga förlorare har hittat sin okrönte kung. Var det samma tränare som sågade Färjestadens försvar efter en storförlust? Personligen så tycker jag att nivån blir jävligt låg när en tränare byter in sig själv i en div 1 match.


 

# Tomtelistan? Nej, tyvärr Sjöstrand. Det vore nog att gräva sin egen grav.


 

# Undrar om Kimmos ljumskar har läkt?


 

# Jag håller på Bult. Visst vore det coolt om han vann poängligan.


 

# Jag avslutar med att tippa kvällens matcher.


 

Warberg- Älvstranden   9-5

Aik-Balrog    6-4


Kommentarer
Postat av: MH

Växjö coachen/spelaren verkar vara en skön kille...not. Hyfsad sågning han delar ut i sitt egenförfattade matchreferat på deras hemsida.

2007-02-16 @ 00:15:56
Postat av: Göteborgare

Det var ett tag sen Koppen. Anledningen till att det inte blivit nån kommentar på länge är för att du har levererat fläckfri artiklar den senaste tiden. Ja misstänker att du har blivit lite feg och inte vågar levera som du gjorde innan. Må tro så var det den där tv-sändningen som fick dej att tänka till på vad du skriver. Du har ju numera rikskändis-status i götet!

För att knyta an till mina anmärkan så vill ja snabbt bolla över till Magnus Fredriksson. Varsågod: http://www.innebandymagazinet.se/ibm/artikel.asp?d=109&aid=25165

Vad har du att säga till ditt försvar Koppen? :)

2007-02-17 @ 01:07:57
Postat av: Kimmo till fch!

Håller helt o hållet med om bult.. galet häftigt om han hade gått o vunnit poängligan!!!

2007-02-17 @ 03:58:26
Postat av: Koppen

Måste jag verkligen försvara vad Fredriksson tycker? Alla som har läst det vet ju att han har fel.Han har inte riktigt tänkt till.

Men han är halvägs.

Jag ger Fredriksson en chans till. För han är en go gubbe.

2007-02-17 @ 10:56:17
Postat av: siriusklacken

Ha rätt tippat på Aik ! Kan dun tippa 100-0 till sirius nästa gång ! =)

2007-02-17 @ 10:57:46
Postat av: Koppen

Sirius-Wibax 100-0. Varför inte. Danne J gör 78 poäng =).

2007-02-17 @ 15:06:47
Postat av: siriusklacken

haha! jo, d vore skönt men 4-1 är helt okej.

2007-02-18 @ 08:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback