Heja slutspel.

Snart så har vi ljuva April här. Men först kommer som sagt Mars. Dom två månaderna älskar jag. Det är då det blir kval/slutspelstider. I år är det öppnare än vanligt.


 

Jag kommer som vanligt att försöka mig på några små tips.


 

# Idag är hela familjen hemma. Alla utom Carina är sjuka.

 

 

# Såg matchen Älvstranden-Falun förra helgen. Att Älvstranden åkte ur eliten var mycket tråkigt. Men laget är helt enkelt inte bättre än sitt öde. Att Falun jagar en slutspelsplats kunde man inte tro. Jag tycker att fyra lag skall gå till slutspel. För jag kan ärligt säga att Färjestaden är ett bättre innebandylag än Falun. Så att många belackare som står och skriker om att div 1 lagen inte håller i eliten har fel. Det finns ett par lag som håller elitserieklass. Vilket fall så är dom inte sämre än Jönköping, Falun, Järfälla, Älvstranden, Balrog. Och vad jag vet så kallar sig dom lagen för elitlag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback