Jag har höga krav.

Hade laddat i ett år. Igår så började det igen, Schlagerfestivalen. Men vilken besvikelse det blev. Låtarna var ju allt annat än bra. Men klart sämst var programledaren Kristian Luuks insatts. Snälla Björkman ta bort han.


 

Samtidigt så tycker jag att Björkman själv kan lägga ner sitt gullande med artisterna efter låtarna.
 

 

Nej, nästa vecka håller i alla fall jag tummarna för ett mycket bättre program.


 

# Här kommer en liten rapport från min egna Schlagertävling. Fyra killar tog täten direkt. Outsiders som Tom Wester och Christer Ahl tog lika många poäng som favoriterna Danne Bron-Sundbom samt mig själv. Botten ser precis ut som väntat. Peter Zellèn, Roger Axelsson och Magnus Augustsson kommer att kampas i de nedre regionerna.


 

# Partilles damer är på G. Igår tog dom en stabil seger mot Vänersborg. Matchen slutade hela 8-2. Fortsätt så tjejer. Kul för Maggan och Johanna att dom får vinna nåt. För i Schlagertävlingen får dom ju som sagt däng.


 

# Igår var familjen och tittade på mamma som mötte Guldringen. Ebba sov i vagnen. Jag jagade Emil runt hela Aktiviteten. Fick till slut lördagsmuta killen för att få lite lugn och ro. Det är inte lätt att vara pappa.


Kommentarer
Postat av: syrran

vi satt här å skämdes i går kväll, man undrar hur låtarna som ej kom med lät ;) hoppas nu på att de blir bättre :)

he he ne du de kan inte va lätt å va pappa, men du får ju bra motion iaf :)

2007-02-04 @ 15:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback