Årets viktigast tävling.

Nu är det dags. Härmed utmanar jag alla Schlagerälskare i vårt avlånga land. Alla är välkomna att delta i årets viktigaste tävling.


 

 

Det är i denna tävling som jag kommer att köra över Niklas Jihde, Magnus Augustsson. Daniel Bron-Sundbom, Johan Sjöstrand mm. Eftersom startfältet såg lite tunt ut så välkomnar jag som sagt alla. Så kom igen nu.

 

 

Ni loggar in er på följande adress.

 

 

Sedan så söker ni på ”Koppens Schlagertävling”. Har ni då anmält Er i ert riktiga namn (här godkänns inga anonyma fegisar) så tar jag med er i tävlingen.



 

Må bästa Man eller Kvinna vinna.


Kommentarer
Postat av: Krona

Klart jag ska va med Koppen, om plats finnes. Såg precis på nordicbet att det endast ger 0.95 x pengarna om jag skulle vinna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback