Du behöver inte ringa mig.

# Kan man byta fotbollslag? West Ham är ju helt kassa.


 

# För tio minuter sedan så bad jag min 3,5 åriga son att städa sitt rum. Till svar fick jag. Nej tack, det hade jag inte tänkt mig. Vad skall man göra? Bara att garva antar jag.


 

# Det har varit lite bloggande om innebandy. Jag lovar en skärpning.


 

# Ni kanske inte tror mig. Men jag är jävligt trött på alla fån som gnäller på domarstandarden.  Riktigt trött blir jag på dom ledare som ringer runt och beklagar sig. Ber om att få återkomma i ärendet.


Kommentarer
Postat av: Göteborgare

Gothia Cup, Europacupen och DistriktslagsSM spelas mellan 4-7 januari. Jag hoppas och räknar med att kunna surfa in här på kvällarna och läsa intressanta och grävande analyser/kommentarer om vad du tycker om dessa tre evenemang.
Keep up the good work!

2007-01-01 @ 21:59:23
Postat av: Jesperane

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback