Jag vill torska vadet.

Vilken dag. Idag har man gjort av med löningen. Först så gjorde man ett tandläkarbesök ( 750 kr). Sedan så hade man en tid hos frissan ( 360 kr). Plus att man hittade en kavaj för 500 kr. Inte nog med det. På jobbet så försökte jag mig på ett luftgittarsolo. Summan av det blev en sträckt rygg. Så nu ligger jag i soffan och lipar.


 

# Ikväll skall jag följa Mullsjölona-Partille matchen på IDA. Slänger nog också ett öga på Vimmerby- Färjestaden.


 

# Jag väntar fortfarande på att Jihde skall ringa och säga att han har blåst mig.

 

 

# Jag har slagitvad med Ulf Andersson (igen). Han hävdar att Färjestaden kommer att torska båda matcherna i helgen. Jag hoppas att jag förlorar vadet. För jag bjuder gärna Ulf på lunch.


 

# På söndag lirar Pixbo mot Varberg. Vilken tv-underhållning vi har framför oss. Sveriges två bästa målvakter. Sveriges två bästa lag i powerplay. Sveriges två roligaste lag. Kanske får vi se årets match i tv 24.


 # Om dryga timmen så börjar ”Så ska det låta”. Så nu är det dags att få ungarna i säng.

Kommentarer
Postat av: #5 FIBK

Grattis till vinsten av vadet, vi gjorde det för din skull.

2007-01-27 @ 01:12:42
Postat av: Göteborgaren

Koppen: Nu har du fel igen. Sverige bästa Powerplay finns tyvärr inte här på västkusten. Det hittar vi hos Storvreta. Vad sägs om lirare som Mika Kohonen, Hannes Öhman, Johannes Gustafsson, Johan Andersson och Johan Davidsson!

2007-01-27 @ 01:28:48
Postat av: Koppen

Grattis Palmefors. Ni ser riktigt starka ut, Jag är impad. Jag tror att du fattar att jag ville ha en lite roligare avslutning på serien. Men ni är helt enkelt för bra. Ta nu hand om dina killar och kör hårt.

2007-01-27 @ 11:15:30
Postat av: nervdaller.

Dags för den stora scenen, sätt gbgIB på kartan. DVD'n står på.....

2007-01-27 @ 11:31:46
Postat av: Göteborgaren

Grattis till din plats på SVT! Det är ju typ som att bli uttagen till en landslagssamling!

2007-01-27 @ 11:56:27
Postat av: Koppen

Göteborgaren: Har du sett Storvretas PP i år? Håller med dig att det borde vara det bästa. Men det är det inte. Inte nu i alla fall. Men kanske i slutspelet.

2007-01-27 @ 15:29:48
Postat av: Tommy "soppa" Westholm

Hej Micke!
Grattis till din plats i SVT!!!
Du glöm inte bort dina rötter koppen och vem som lärde dig grunderna i innebandy haha!
Skit kul jag är stolt över dig!!
Vann över KFUM Örebro P93 idag 6-2 Hampus gjorde
3 mål!!!

2007-01-27 @ 19:08:35
Postat av: Koppen

Soppa.

Man glömmer ALDRIG sin förste Juniortränare. Ser att Hampus har tagit över min roll (stå på sniken och balja). Kul. Hälsa familjen och alla mina vänner.

PS: Ta med killarna till Hölö cupen. Om den nu finns kvar. Jag minns att det var där vi tog vårt första juniorguld. Det var härliga tider.

2007-01-28 @ 09:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback