Öppen och rolig match.

Det nya året börjar med en riktig ödesmatch. Älvstranden gästas av Jönköping. Två lag som är i stort behov av poäng. Vad kan vi då förvänta oss av matchen? Två tillbakadragna lag som bara står och väntar?


 

Nej, det tror jag inte. Jag tror att vi får se en riktig rolig match. Lagen har ju som sagt en massa profiler.  Eller vad sägs om Gillek, Calebsson, Nilsson mm i JIK. Piraterna har sina stjärnor i de främre leden. Jag tänker först och främst på Bröderna Johan och Fredrik Nyth, samt Jalava och Hillborg.


 

Fredrik Nyth är en kille som brukar kliva fram i dom viktiga streckmatcherna. Jag tror att han gör det igen. Freddan smäller in minst tre kassar idag.


 

Men båda lagen får vara nöjda med en poäng vardera. Matchen kommer nämligen att sluta 4-4.


Kommentarer
Postat av: Vet vem

Hur går det med dina tips egentligen , Koppen?

2007-01-05 @ 04:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback