Så ska det låta.

# Fredagens höjdpunkt heter ”Så ska det låta”.


  

# Jag Älskar låten ”Fiskarna i havet”. Ugglan gjorde den grymt bra.


  

# Gött att Carina spelar i tvåan nu. För då kan man ringa mitt under matchen och fråga hur många fluortabletter Emil skulle ha. Det är som sagt inte alltid lätt att vara pappa.


  

# Vill passa på att tacka Johan Sjöstrand och SWUP för nästan löjligt mycket beröm. Jag tackar på det mest ödmjukaste sättet.


  

# Niklas Jihde får ofta ta en massa skit. Jag kan säga Er att killen är inte värd det. Läs hans underbara krönika i aftonbladet. Han står verkligen upp för vår sport. Jag tror att många håller med mig. Därför är det pinsamt att läsa smutskastningen på vissa bloggsidor.


  

# Caperio avslutade sista 9 minuterna med att smälla in fem kassar på stakars Balrog. Man kan ju nästan tro att dom är välltränade. Deras tredje perioder har varit mäktiga i år. För att inte tala om deras publiksiffror. Caperio går mot slutspel.


  

# Idag håller jag på Jönköping.


Kommentarer
Postat av: Jesus

sjöstrand hyllar alla för att själv få beröm och bekräftelse!
Men du skriver bra, du borde kanske kolla med Innebandymagasinet och blogga för dem. Du skriver riktigt bra!

2007-01-21 @ 01:43:55
Postat av: Varför

Kolla med Innebandymagazinet?

2007-01-21 @ 11:35:33
Postat av: Josh Holloway

I love guest books, keep up the good work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback