Schlagertävlingen.

Jag har ju som ni vet försökt att dra igång en schlagertävling. Nu har jag fått in en del svar från folk som tror sig kunna slå mig i mitt bästa ämne.
 

 

Tänkte idag passa på att namnge några av deltagarna.


 

 1. Magnus Augustsson.

 2. Niklas Jihde

 3. Danne Bron-Sundbom

 4. Johan Sjöstrand


 

Dessa herrar har som sagt tackat ja till tävlingen. Nu återstår bara reglerna. Jag återkommer med dom. Men jag kan släppa att tävlingen kommer att avgöras under finaldagen i schlagerfestivalen.


Kommentarer
Postat av: Pillan

Vågar nog inte tro att min kusin kammar hem denna tävling , lr ;=)

2007-01-17 @ 10:17:39
Postat av: Koppen

Du får hjälpa kussen. Annars har han ingen chans. Hoppas attt allt är bra med dig.

2007-01-17 @ 11:59:21
Postat av: Anonym

schlagerdrottning som jag är så ;)
allt bra i huvudstaden :D

2007-01-17 @ 12:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback