Shit va kul det var (att gunga).

Så där ja. Då har man varit med och lekt med dom stora pojkarna. Kan helt ärligt säga att jag har varit nervös hela helgen. Men när jag väl kom fram till Lisebergshallen så släppte det mesta. Peter Ahnberg hade kallats in istället för Tobias Lundberg. Kommentatorer var som vanligt Chris Härenstam och Peter Kokocha.


 

Jag tyckte att det flöt på ganska bra. Men under Martin Dahlgren reportaget så kunde inte Ahnberg hålla sig längre
.

 

-Försök att stå stilla när du pratar. Du gungar fram och tillbaka.


 

Efter att ha sett tvinspelningen så kan jag bara hålla med. Men jäkla va roligt det var. Det var nog faktiskt det roligaste jag har gjort på många år. Att man sedan fick utstå en massa kommentarer av mobbarna (Härenstam, Kokocha, Ahnberg) för att jag gungade i rutan kan jag ta. Chris tröstade mig med att de flesta nybörjarna faktiskt gör så. Tack Chris.



  

# Partille krossade Vimmerby med 12-6. Vilket gör mig riktigt glad.


 

# Fredrik Holtz bör nog inte semestra på Öland i sommar. Han gjorde nämligen 6 mål på serie ettan. Mullsjölona är i tok bra form.

 

 

# Andreas Berntsson gör allt rätt nuförtiden. Två mål senast mot Dalen kryddades med ytterligare en kanon i krysset mot Varberg.


Kommentarer
Postat av: Roggan

Bra jobb idag Koppen. Lika bra som Hellas....
Det man förlorar på gungorna får man ta igen på karusellen, eller hur det nu var! ;)

2007-01-28 @ 21:57:45
Postat av: Nicke Halmstad

Att man missade dig i rutan...

Tog sog tid att åka upp och se matchen live ist.....

Andreas Berndtsson visar framfötterna... Kaxar upp sig mot alla inkl. "Bult" Kul att se...

Hellas borde ta med den bollen... länge sedan man såg honom skjuta så bra... he he

Vi hörs.

2007-01-28 @ 22:17:17
Postat av: Göteborgaren

Färjestaden-Mullsjö 6-13! Hur kunde det hända? På hemmaplan också!

2007-01-28 @ 23:49:54
Postat av: syrran

lite gungande i början, men de e ju inte var dag du e me i tv :) sen skötte du dig ju riktigt bra. stolt lillasyster :)

2007-01-29 @ 06:23:22
Postat av: Mattias F

Koppen du skött ju dig riktigt bra i rutan, även om jag saknade dina kommentarer efter matchen. Och för er som missade tv-sändningen, matchen ligger på svt's hemsida där ni kan se hela matchen + snacket förre efter och i periodpauserna med.

Ska jag vara ärlig är jag inte så förvånad att Mullsjö vann. Jag sa det redan i fredags direkt efter vår match mot Mullsjö att jag trodde de skulle vinna Färjestad. Dels för att det har känts som Färjestaden är på väg in i en formsvacka (utom Kim då) och dels för Mullsjö är i en ruskig form just nu men jag hade inte precis räknat med 13-6.

2007-01-29 @ 16:13:42
Postat av: Anonym

Gött å se att göteborgarna inte bara dominerade på plan, utan även vid sidan!

2007-01-29 @ 22:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback