Slaska några dönare.

Japp, då sitter man här igen. Vilken underbar dag det har varit idag. Solen har värmt oss Mölndalsbor. Själv så lever jag fortfarande på ruset från gårdagen. Det adrenalinet man får i studion går inte att förklara. Mäktigt gott är det.


 

Kommentarerna har idag varit varierande. Det har varit beröm och mobbing. Men jag antar att man får ta det. Klarar man inte av kritik skall man inte hålla på med någonting i detta Janteland.


 

Efter att ha tappat sugen på innebandyn så kom den tillbaka igår. Nu känner jag för det igen. JAG VILL TRÄNA NU PÅ DIREKTEN. JAG VILL IN I HETLUFTEN IGEN.


 

Jag kan erkänna att jag är avundsjuk på Aga. Snart börjar det roligaste man kan uppleva inom innebandyn. Nämligen slutspelet.


 

Nej, nu får jag åka iväg till Carinas träning. Jag och Emil kanske kan få låna ett litet mål, som vi kan slaska några dönare i.


  

# Vad händer i Jönköping? Trodde att Hills killar var på G.


 

# Inte bra för min telefon när Partille gör många mål. Sportchefen ringde mig 17 gånger under matchen.


 

# Fan va trist det är att heja på West Ham.


 

# Såg ni ”Så skall det låta” i fredags? Om ni nu inte gjorde det så måste ni se reprisen. T villningarna ägde programmet. Ståpälsen var enorm.


Kommentarer
Postat av: Gäst

Kan jag få din mejladress? Jag har en fråga till dej

2007-01-30 @ 19:00:48
Postat av: Koppen

[email protected]

2007-01-30 @ 20:49:48
Postat av: MH

Du om någon vet väl vad som händer.

2007-01-30 @ 23:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback