Superlördag.

# Superlördag. Vilken dag vi har framför oss. Tänk att få luta sig tillbaka i tv-soffan och njuta av två matcher på en och samma dag. Först ut är matchen Warberg-Espoon. Jag hoppar över att tippa något resultat. Sedan följer matchen AIK-Alligator. Jag väntar otåligt på första teckningen.


 

# Smsade med 27:an här om dagen. Han var tämligen säker på att få en guldmedalj imorgon. Jag håller mina tummar för världens bästa Nr 27.


 

# Pixbo vann mötet med Falun igår. Dellan pangade in 4 bollar. Snyggt jobbat.


 

# Men vad har hänt med Storvreta? Först blev dom nollade av Falun. Sedan så blev dom överkörda av Dalen med hela 6-1. Forsman har lite att fundera på.


 

# Jag missade ödesmatchen. Hade laddat ordentligt för den matchen. På förmiddagen så laddade jag upp med att se Jönköpings juniorer slå Stanstad i en typisk Valhallamatch. Parketten i hallen borde förbjudas. Det går inte att lira innebandy i den hallen. Bredvid mig hade jag en vilt hejande A-lags tränare. Mr Hill kan verkligen med konststycket att leva sig in i en match. Han måste ha haft svårt att somna på kvällen. För dagen gick ju rätt så bra.


 

# Kom igen nu Piraterna. Nu är det att plocka fram ert stora hjärta.


 

# Snart börjar den. Schlagertävlingen. Startfältet kommer att presenteras i veckan.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback