Tips från Coachen.

Då var det dags att tippa igen. Alltid lika kul att leka expert. Synd bara att det sällan blir som jag tippar. Man kan lugnt ifråga sätta mitt vetande.


 

Pixbo-Järfälla

 

Ettan är solklar. Dala kommer att göra minst tre kassar
.
  

 

AIK-Falun


 

AIK är ett mycket bättre lag än Falun. Men denna match är nu mycket intressant. För som alla säkert vet så har ju Rune Engström lämnat Falun i veckan. Vad nu det betyder för Falun. Frågar ni mig så tycker jag att Runes coachning gav Falun en poäng i hemmamatchen mot AIK.


 

Jönköping-Caperio/Täby


 

Här kommer JIK att vinna. JIK verkar ha hittat formen. Jag tror att dom tar en slutspelsplats i år. Nu vänder det för MR Hills lag.


 

Helsingborg-Storvreta


 

Skall vi säga ett kryss? Typ 0-0. Nej, nu måste Storvreta börja producera. Revanschlusten måste vara stor i Uppsalalaget. För inte nollas dom väl av Helsingborg? Nej det tror jag inte. Jag tippar 5-5.


 

Warberg-Dalen


 

Dalen är det enda laget som jag inte har sett i år. Men dom verkar vara riktigt starka i år. Warberg spelar just nu en riktigt rolig innebandy. Denna match skulle jag vilja ha på film. För det är två lag som alltid bjuder till. Warberg vinner till slut en jämn match.


 

Balrog-Älvstranden


 Här har vi en riktigt viktig match för båda lagen. Älvstranden åker till Botkyrka med en helt ny ledartrojka. Balrog kommer till start med minst tre nyförvärv. Jag tror att Balrog drar det längsta strået. Men jag håller på Piraterna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Undra om PW vinner nu när Hellgård är skadad.

2007-01-14 @ 07:12:27
Postat av: Anonym

Pixbo vinner alltid!!!

2007-01-14 @ 14:42:53
Postat av: Libansarah

Just Surfin.. Hello From Gold Coast Australia.. Well Done.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback