RockStar, Drömmmmmmar, Regn.

Så har äntligen semestern börjat. I söndags så var jag på första giget. Min kompis Peter Gustafsson tog med mig på Bo Kaspers Orkester. Jag kan villigt erkänna att jag inte är spec insatt i deras musik. Men eftersom Peters bror lirar gitarr med orkestern så gick vi dit.

  

Glatt överraskad över både det fina vädret och en beundransvärd konsert så hamnade vi backstage med stjärnorna. Vi tog oss några kalla och lyssnade till den ena tokiga storyn efter den andra.  Måste vara gött att vara Rock Star.

  

Igår så regnade det som vanligt i Mölndal. Emil föreslog att vi skulle till bushuset. Eftersom han alltid får sin vilja igenom så hamnade vi till slut där. Emil tog med sig polarn Gustaf. Det var bara det att fler familjer än oss hade fått samma ide. Efter två timmar var jag helt slut. Men skoj det hade vi allt.

   

På fredag går bilen upp till Smögen. Då börjar sommarskolan. Ska bli riktigt kul att träffa alla dårarna (ledarna) igen.

   

Hade en konstig dröm inatt. Jag drömde att jag var tillsammans med en innebandytjej/Bloggare. Resten får bli min hemlighet.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hemligheter är till för att avslöjas

2007-07-05 @ 00:00:48
Postat av: Ingrid i Ume

Lycka till på Smögen lär dem Zorro finter i massor *ler* (säger man i Smögen) hoppas du få lika bra väder som vi har haft här i en vecka KANON väder. Såg på din kommentar att du har... bara regn hos dig

Postat av: syrran

mm härligt med smögen. va 2 år sen hag var där nu, å lär nog inte bli så mycke med det i år. nu e de iaf sem, sååå skönt. ha de gött

2007-07-06 @ 21:30:28
Postat av: Mojjen

Han är inte i Smögen, han är i Kungshamn :)

2007-07-07 @ 18:45:24
Postat av: Novis

Kungshamn är det ett bandylag? :)

2007-07-09 @ 00:00:09
Postat av: syrran

he he jo jag vet att han inte e i smögen ;) men e ju inte specierllt långt ifrån ;)

2007-07-09 @ 11:14:04
Postat av: Kusinen från landet

Hej på dig skithög!
Vi tänkte komma å göra Götet. Du kan väl höra av dig!
Puss!
/M

2007-07-11 @ 19:51:50
Postat av: Vilsen

Man Koppen, har du försvunnit från jordens yta?
Ett livstecken vore bra

2007-07-13 @ 02:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback