Idiot, Idioter, Christian Poulsen.

Ingen har väl undgått händelsen i Parken i Köpenhamn. Vad ska man säga? Christian Poulsen bad igår sina lagkamrater, Danmarksnation om ursäkt. Räcker det?


 

Danmarksförbundskapten Morten Olsen är bister: -Det kan inte ursäktas det han gjorde. Det är en svart fotbollskväll.


 

Svart är väl bara förnamnet.


 

Visst är det en stor skandal. Man läser i våra dagstidningar om att flaskor haglade över Svensksektionen. Hur E Det Möjligt? Vart är man trygg nu för tiden?


 

Man kan inte flyga utan att vara orolig. Man kan inte gå ut på stan. Nu kan man inte ens gå på fotboll. Vart är samhället på väg?


 

Minns ni när brassarna var i Sverige för en månad sen? Även då stormades planen av idioter. Så Svenska säkerhetsvakterna är inte ett dugg bättre.


 

Något säger mig att det här inte var sista gången.


 

Är jag är glad för att Sverige tilldömdes segern? Nej.

  

Nej, nu ska jag ut och bränna mig på gården. Solen skiner över Mölndal.


 

Bara att hoppas att igen lönnfet Mölndalsbroare stormar bandyplanen idag. För jag känner mig skit stark idag. Även Lill Zlatan ser het ut.


Kommentarer
Postat av: Tex

Du har rett Koppen, idioter finns tyvär överallt. Man har hittet ut av var han idioten het som spang på planen o hans adress o telefonnummar sprids nu blant alla dom (reelle?)fans, så han får det tufft nu.
Ps. Han hetter Joachim Andersen o bor i Malmö på .....

2007-06-03 @ 17:01:02
Postat av: Papas Bar

Det var ord och inga visor från en tidigare medlem (?) i Black Army.

2007-06-04 @ 09:39:46
Postat av: Ingrid i Ume

Håller med dig ... NOLL glädje åt "vinsten"
Är hemma igen ...
Puh.... hur kan ni bo sådär avlägset? Södra sverige är verkligen låååångt bort *ler*
260 mil rikare/Ingrid

Postat av: Skrivdå

Händer det inget i innebandy världen?
En uppdatering per vecka borde vi ha rätt att läsa.

2007-06-08 @ 08:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback