Jakten har startat.

Hejsan alla kära besökare.


Tänkte passa på att önska Er alla en riktigt fin midsommar.


# Örjan Skogström har en än gång fått en riktig käftsmäll av Stefan Forsman. Om Stefan eller Örjan gifter sig en vacker dag så kan jag betta mycket pengar på att den andre INTE kommer att få vara bestman.


# Milivanilli hette en grupp som drev med hela världen. Dom sjung nämligen inte på sin egna skiva. Nu har jag blivit utsatt för samma råa
skämt. Nån har andvänt sig av mitt modellansikte. Nåja, låten är iallafall bra. Men jag ska ta reda på vilka ni är, era busungar.


# Jag har varit med i fem fotbollsmatcher i år. Lika många matcher harmitt lag har torskat. Får se om jag blir uttagen till nästa match.

Kommentarer
Postat av: Pucken

Laszlo Winnterdräkt
humor....... :)

2007-06-21 @ 16:14:19
Postat av: Ingrid i Ume

Tack Koppen, önskar dig detsamma.
Om man blundar när man lyssnar på den där låten är det helt ok *lol*
Det där med fotbollen... trist
Mitt lag har vunnit alla sina matcher och jag har varit med på en av fem... vilket känns roligast?

Postat av: Niklas Malmgren

Hm, jag skulle helt villt gissa att Forsman eller Skogström inte ens hade varit bjudna på respektive bröllop. Fast Forssman petade väl både Örjan och Conny ur Haninge, var det inte så? Jag vet i och för sig inte vad det säger?
Det är nog två spelare jag gärna haft i mitt lag. Fast det kan ju bero på att vi vuxit upp i Älta (stockholm) alla tre och lirat innebandy och landhockey ihop under uppväxten... :-)
Glad Midsommar!!

2007-06-21 @ 19:07:02
Postat av: Majjen

Majjen tycker att Forsman är cool. Problemet är att Majjen tycker att även Örjan är cool. Då blir det svårt att leva i en svart-vit värld...

2007-06-21 @ 23:59:20
Postat av: Hugo

Du låg ju bakom erat mål mot oss. En riktig Foppa passning.
Ha en trevlig midsommar

2007-06-22 @ 18:03:44
Postat av: Nyfiken

Hej,
Läste på lindomes hemsida att du va klar för tränaruppdrag hos dom detta va ju intressant.

2007-06-26 @ 08:59:35
Postat av: Korpmatch

Målade du?

2007-06-26 @ 15:03:43
Postat av: MH

Det säger väl en del om vad Forsman tycker om Skogström när han låter honom lämna samtidigt som Davidsson försvinner.

2007-06-26 @ 18:11:21
Postat av: Koppen

Nej, inget mål. Inte ens ett avslut. Förlust med 3-2. Dom avgjorde när det var 3 sekunder kvar.
MH: Sant. Inte spec vaket.

2007-06-26 @ 20:33:51
Postat av: Lunken

Hallå Koppen! Ses snart i Smögen. Ser fram mot dina snurrfinter sista dagen. Har du sett på f-n! Jag har gått och blivit damtränare. Du ansåg att jag hade mycket att göra i vintras. Vad säger du nu? Tränare för ett division 2 lag herrar, tränare för ett elitlag damer och dessutom spelare i division 2. Tror du det räcker? Jobbar 100% och ska i september få mitt andra barn. Tur man har en grymt förstående sambo här hemma!!! Har dock löst allt på ett fantastiskt sätt. Har två lediga dagar i veckan. Har jag någonsin haft det?!, tror inte det. Ses i Smögen!

2007-06-27 @ 19:30:17
Postat av: Koppen

hehehe. Ja det ska bli skoj att ses igen.
Men du, behöver jag komma? Blir det nån grupp över till mig? För du nöjer dig väl inte med endast en grupp. Jag tycker att du ska ha minst tre grupper.
Skulle vilja läsa ditt nuvarande Cv.
Lunken:Lärare/Damränare/Herrtränare/Kortspelare/Familjefar/Travfantast..........
Hoppas att du sätter samman en riktigt bra travsystem. Jag är på.
Hälsa tjerna där hemma....

2007-06-27 @ 21:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback