Lyckatill Tjärnan.

Då är man tillbaka. Skrivkrampen svider i mina händer.


 

Det har hänt en hel del sen sist. Nu ska vi tydligen ut och resa. Säg så här. Om ni hade vunnit en omröstning med 130-127 samtidigt som ni var valberedningens förslag. Hade ni varit nöjda då?


 

Personligen så kommer jag att sakna Per Jansson. Tiden får väl utvisa om Tjärnan är rätt man vid rodret. Själv så har jag ingen annnnnning. Tjärnan har ju FORTFARANDE inte sagt vad han vill åstadkomma.


 

Eller har jag missat något?


  

Det kommer att hända mycket i dagarna. Saker som har hemligstämplats, för att någon annan ska kunna ta åt sig äran! Gå inte på det.


 

Jag vill här och nu tacka Per Jansson så jävla mycket. Tack för allt som du har gjort för sporten. Din ledarstil har i alla fall falligt mig i smaken. Men då är jag ju inte tjej och jobbar på ett kontor. Tack.

  

# I söndags så blåste Kapten Lundgren (Jerker Lundgren Partille) mig. Jag och Emil var inbjudna till Fam Lundgren. Lilltjejen Paula fyllde år. Jerker visade upp en sällan skådad orutin. Han hade nämligen bjudit 27 st barn på kalaset. Dessutom på hemmaplan. Jerker och hans älskling Liv sprang som vilda råttor mellan dukade bord och skrikande ungar.


 

Till slut så visade han upp lite rutin. Han frågade mig om hjälp. Visst svarade jag, vad ska jag göra. Du kan väl grilla hamburgarna. Tack för det. Hur varmt tror ni att det blir att stå och grilla i solen. Svetten fullkomligt forsade ner från min panna och ut från min dubbelhaka.

   

# Dunka Mig Gul Och Blå. Var det inte någon snygg kille som för ca en månad sen sa att det skulle bli en hit?


 

# Jag läser en hel del bloggar. Jag har ingen direkt kung. Däremot har jag en prinsessa. Hon heter Ingrid och bor i Umeå. Fortsätt rita. Du äger.


 

# Fattar inte varför vår förbundskapten skulle blanda in Balrog. Lågt om ni frågar mig. Stå upp Mika. Säger som Ebba Grön. I mitt hus där jag bor känner ingen varann.


Kommentarer
Postat av: ryzzen

Bra bloggat,Koppen. Hälsningar till Jansson.Tack,Jan. Om det behövs tar ryzzen TGJ förr eller senare....

2007-06-12 @ 21:42:13
Postat av: Anonym

Lundgren, lundgren who is Jerker Lundgren

2007-06-13 @ 14:18:44
Postat av: Ingrid i Ume

oops, en ny blogg kom äntligen
Enda sättet att bota skrivklåda är att skriva, hoppas att det inte räckte med en engångdos *ler*. Bussiga kompiar du har som låter dig svettas vid grillen, Danska mästerskapen måste ha sitigit honom åt huvudet *ler*
Du och Pirjus (Mirja) verkar ha något gemensamt, men hon får iaf betalt.
Princessan Ingrid, ha ha, ingen har kallat mig det tidigare det låter väldigt "gulligt".
Ett brev jag fick gav min blogg betyget "Mupparnas show" undrar om jag missat princessan som är med där. *ler*
Kul att du gillar mitt bokstavblandande. Tar åt mig ditt beröm, ego som jag är.
Du, var inne och lyssnade på din Zlatan, han är min favvo artist, hoppas du lär honom nationalsången, lyssnar gärna på honom live i TV 4 sport *ler*
Det är roligare om man har kul

Postat av: Lena PH

Ang Uggla text
Fritt citat från Lena PH
På gatan där jag bor finns det ingen som är ensam, där bort det bara människor som håller av varandra, de håller alla löften dom givit till varandra
Där är alla dörrar öppna
Något för korridorerna i högkvarten att fixa nu när man hittat ny boss

2007-06-15 @ 15:07:27
URL: http://www.lenaphilipsson.net/
Postat av: Koppen

Hehehehe. Lena till Förbundet?

2007-06-15 @ 15:42:29
Postat av: Lena PH

Ja försök att göra dem lena alltså lena till förbundet

2007-06-15 @ 18:39:05
Postat av: Mange

Läser gärna där jag med
Umeå bloggen fan
Limmet tycker inte ni ska dunka varandra i ryggen sluta genast ha ha ha ha

2007-06-17 @ 14:28:13
Postat av: Koppen

Tjena Mange...
Jasså Limmet tycker att vi dunkar varandra i ryggen. Har hört fler som har sagt det. Men hur är det med tränare, domare mm. Dunkar dom inte mer än oss bloggare.
Sen så tycker jag inte att vi dunkar varandra mer än vad Limmet dunkar Lundell. Fast det är klart, Lundell är ju oxså Kungen.

2007-06-17 @ 15:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback