7kt ont i ryggen.

Vilken dag. Dagen började med att jag sträckte ryggen. Hade glömt bort hur jävla ont det gör. Efter att ha tagit med ett varmt bad så var det bara att klä upp sig för 4 årskalas. Emils kompis Tobbe skulle firas.


 

Lite små sena (som vanligt) gled jag och Emil in på kalaset. Det bjöds på korv med bröd, plus glass och en massa godis. På detta kalas så var det en massa roliga tävlingar. Bla stolleken. Ni vet den roliga leken där man går runt några stolar till musik. När musiken slutar så skall man snabbt hitta en ledig stol. Tänk Er att vara 4 år och inte få någon stol. Många tårar fälldes. Emil tog dock förlusten med ro (kaptensämne?). Han tyckte det var roligare att vara domare (SHIT). Efter två timmars kalas med terroristerna så var jag helt slut. Det var knappt att jag orkade att lämna in tipset (vilket jag kunde ha skitit i).
 

 

 # Får väl passa på att gratulera en "Gammal" lagkamrat. Christian Edwertz gjorde i år 67 pinnar. Det räckte till att vinna poängligan i div 2 Västra Götaland. Hans Skoghall IBK vann serien och lirar nästa säsong i ettan. Grattis.


 

# Ikväll går Sonja Aldèn och Sanna Nielsen vidare till Globen. Sanna mina ord (Hegerfors humor).
 

 

# För övrigt så är jag säker på att Färjestaden lirar i eliten nästa säsong.


Kommentarer
Postat av: Micke Elmèr

Grymt tips! Vilken förening "får" dina tjänster 07/08?

2007-03-03 @ 21:59:15
Postat av: Nicke Halmstad

Sicken Schlagerkung han är

2007-03-03 @ 23:49:44
Postat av: COP

Grymt bra schalgertips! =)

2007-03-04 @ 00:45:38
Postat av: Koppen

Hallå Elmèr. Vi får se. Får jag Crister Björkmans tjänst så kan det bli svårt att hinna med innebandyn. Ha det gött. Tänkte hälsa på Astridlandet i sommar. Bjuder du på en kaffe då?

2007-03-04 @ 07:01:52
Postat av: Elmér

Japp, en legend får alltid fika hos mig..

2007-03-04 @ 08:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback