Dala avgjorde (som vanligt).

Det märks överallt att slutspelet är på G. Eller? Ute på våran gård var det idag en härlig match. Matchen var mellan AIK och Pixbo. Jag och Emil mot tolvåringarna. Emil var Zlatan och jag var som vanligt Dala. Bara det att Dala lirade i AIK idag.
 

 

Spelet var tufft. Alla var lite extra taggade. Men själv så tog jag det lugnt. Jag har nu lärt mig att inte gå förfullt. Men det lärde jag mig efter ett litet misstag. Jag skulle göra en helikopter och råkade köra upp min armbåge i ansiktet på en av tolvåringarna. Hur pinsamt tror ni att det var på en skala 1-10. Killen blev lite groggy och spottade blod. Där stod jag och skämdes.


 

Kan säga att AIK vann första matchen. Dala gjorde alla målen. Imorgon är det returmatch.

 


Kommentarer
Postat av: Thorstella

Thank you for all your emails and help. I have solved my problems with your help and my life is now worth living. I cannot thank you enough for what you have done for me and want the whole world to know how grateful I am for you. Thank you thank you thank you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback