Domarna och Lärarna kör över mig.

Jag har alltid gillat systemet med att det lag som vinner serien får välja sin kvartsfinalmotståndare först. Men hur blir det i år? Pixbo kan ju redan nu välja sin motståndare.


 

 Tänk Er om Balrog slår Pixbo i sista seriematchen. Sedan så väljer Pixbo Balrog i kvarten. Pixbo kan ju faktiskt "nästan" välja om det blir Falun eller Balrog som kniper den sista slutspelsplatsen. Ja, Falun måste förstås ta en pinne mot Storvreta.


 

Nej vi behöver som sagt inte leka med dom tankarna. För jag kan lova Er alla att Pixbo aldrig skulle lägga sig mot Balrog. Det finns nämligen ett ord som heter "Stolthet".


 

# Schlagertävlingen går helt enligt planerna. Jag leder så klart tävlingen. Jag är dessutom på en hedrande 27e plats i hela spelet. Närmast mig, flåsandes i nacken har jag "Poeten från Bagis". Som alla säkert förstår så är det just han som jag vill slå.


 

# Idag blev jag tydligen krönikör. Inte illa för en kille som hade en svag tvåa i svenska. Nu måste väl ändå Mamma förstå, att domarna och lärare alltid har missuppfattat mig.


 

# Såg matchen Partille-Slätafly igår. Partille var stekheta. Det var länge sedan som jag såg Partille spela så bra. Kanske tur att man har hållit sig borta i år? Framför allt så var det skoj att se de yngre förmågorna.


 

# Kommer man från Örebro så vill man inte ha upp Västerås i eliten. Jag vet inte hur många gånger jag har stått i Rocklunda och skrikit "Hata, hata Västerås". Vissa ränder går aldrig ur mig. Forza Gävle, Färjestaden och Järfälla.


Kommentarer
Postat av: syrran

oj oj oj . nu får ja bli stolt igen ;) Vilken brossa jag har ;) Krönikör, de låter fint de :) Önskar dig all lycka till, å säg till när du skrivit nått nytt, alltid lika kul å läsa :) Ha de bra. Kram Syrran :)

Heja heja västerås!!!!!

2007-03-05 @ 21:02:05
Postat av: Anonym

Det sista var väl inte nödvändigt;).

2007-03-06 @ 14:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback