Klart att Tomten finns.

Då var frukosten avklarad. Emil var ovanligt frågviss vid matbordet.
 

 

-        Pappa, finns tomten på riktigt?

-        Ja (ljög jag).

-        Jag tror att nån klär ut sig till tomten.

-        Varför tror du det?

-        För riktiga tomten är tjock!

-        Men du har ju träffat den riktiga tomten.

-        Jag tror att Farmor eller Farfar var tomten.


 

Undrar var han får allt ifrån. Klart att Tomten finns.


 

# På söndag smäller det. AIK Dala har blivit utmanad av 12isarna. Igår tränades det straffar på gården. Dala har även utvecklats till en bra deffensivback. Något som många trodde var helt omöjligt. Tror på seger på söndag.


 

# Ikväll är det pokertävling på jobbet. Som vanligt så är man favo. Men nu i skrällarnas tider så kan ju allt hända. Får väl ta med mig några extra slantar.


 

# Måste passa på att tacka DJn i Lisebergshallen. Gott med lite Håkan Hellström i periodpauserna.
 

 

# Emil sitter nu och målar två st teckningar. En ska Jerker Lundgren (Partille) få. Den andra skall Pekka Jalava (Älvstranden) ha. Måste berömma killen. Han väljer bra föredömen.


 

# Har lovat mig själv att sluta slå vad med Mattias Ryberg. När Pixbo låg under mot Balrog med två kassar i första matchen så frågade Ryberg om jag trodde att Pixbo skulle vända matchen. Självklart svarade jag. Gör dom inte det så bjuder jag på en trerättersmiddag. Nu är jag skyldig han en trerätters plus att jag måste springa Göteborgsvarvet. SHIT.


Kommentarer
Postat av: Papas Bar

Slår du fortfarande vad? Tror inte att det bara är Rybergs som du skall sluta slå vad med. Detta borde vara ett allmäntillstånd som du inrättar ditt liv efter. Tänk på att det är Emils framtida arv som du förlorar.
Visst finns tomten jag har träffat honom!

2007-03-23 @ 09:01:38
Postat av: syrran

he he vi kommer å hejar när du springer ;)

2007-03-23 @ 19:06:55
Postat av: innebandyenligtmig

hittade en attikel "Vill spela med Zlatan" och tänkte då osökt på dig
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,1019855,00.html
wow, tänk att få såela med Zlatan, passa dig så du inte får en sko i huvudet... du vet ju hur han är... ibland
Lycka till imorgon, hoppas du får göra ett zorromål *ler*
Tomten finns


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback