Köstaden Göteborg.

Så ja. Äntligen så fick man se lite bra innebandy LIVE. Ett helt nytt Pixbo rullade ut Balrog. När jag säger nytt så menar jag 2st backpar, 2 centrar, 3 st forwardspar. Daniel Johansson och Robert Olsson var tillsammans med Peder Boden och Peter Runnestig  planens två bästa forwardspar.
 

 

Vad som var mindre bra var som vanligt Arrangemanget. Varför har man bara två kassor öppna? Att man får stå i kö i 30 minuter är inte acceptabelt. Vill man stå i kö så kan man gå till Avenyn. Inte till en halvtom Lisebergshall. Ett annat ord som man kan använda är ordet pinsamt.
 

 

Men kvällens behållning var AIK-Täby. Vilken drabbning. Den matchen hade allt. Att tippa en segrare i matchserien är inte lätt. Så jag avstår.


 

Helsingborg slog än en gång Warberg på bortaplan. Bortaplan är något som jag återkommer till i ett annat alster. Är det verkligen så att "Hemma bra, men borta bäst"?


Kommentarer
Postat av: Stelfrusen

Vi var på plats tjugo minuter innan matchstart, satte oss ner en kvart in första. Tummen upp för Pixbo! Givetvis så fick vi betala fullpris ändå. Tummen upp för Pixbo!

2007-03-23 @ 13:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback