Tack Tävlingskongressen.

Tack Tävlingskongressen. Mycket bra beslut. Nästa säsong blir intressantare än någonsin. Nu får vi nog se många div 1 lag som kommer att satsa hårdare.


 

# Hur fan kunde The Ark vinna? Att inte Svenska folket insåg att Sebastians låt var den bästa är för mig en stor gåta. Själv så hade jag The ark först på en femteplats. Återkommer med mer Schlager när Schlagertävlingen är avgjord.


 

# Fick lära mig en ny sak igår. Skall man hugga på någon så måste man länka upp citaten på en gång. För en del IB sidor ändra/redigerar/tar bort en del material. Vilket kan få även mig att se dum ut.
 

 

# Funderar på att ta bort alla inlägg från anonyma fegisar. Vad tycker ni?


 

# Kul att vi nu får ett riktigt  spännande elitseriekval. Jag skall inte tippa utvecklingen eftersom jag inte har sett varken Gävle eller Västerås i år. Men jag skall delge er mina önskningar. Jag hoppas att Färjestaden och Järfälla klara av uppdraget. Färjestaden för att Partille skall slippa dom i serien nästa säsong. Järfälla för att dom har så många spelare med stora hjärtan. Fredrik Djurling och Joakim Lindström är båda värda ett sm-guld i lojalitet. År efter år så stannar dom i sin klubb, fastän dom aldrig har en chans till medalj.


Kommentarer
Postat av: innebandy enligt mig

Ang din komm hos mig
ska jag ringa ambulansen så de kan bära in mig på bår i Gammliahallen... hade varit en kul match att se... Hejj Älv...*ler*
Hittade ingen bra
medicin på TV men så har jag sovit fram till nu, har sällan varit så här sjuk
Ang din blogg
Är förvånad över innebandybloggarnas kultur, att uppdatera bloggar är ett brott mot ... blogg kulturen
Behåll alla fega anonyma inlägg.. de roar mig fast jag förstår att det känns trist för dig
keep on, like your blogg
ang förbundets beslut... typiskt svenskar.. ett radikalt beslut som börjar gälla... om ett år


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback