Den bleka Iraniern löser mina problem.

Varför började jag att blogga?
 

 

Jo en vän tyckte att jag behövde få ur mig visa saker. Visst hade han rätt. Från början var det bara på skoj. Trodde nog att endast att de närmaste skulle dyka upp på bloggen. Men så blev det inte. Nu är det väldigt många som varje dag är inne en stund. Måste säga att jag uppskattar det. MEN.


 

Nu har man ju satt en viss press på sig själv att leverera. Vilket jag inte alltid lyckas med.

   

# Westham klarade sig kvar. Gud hörde mina böner. Amen.


 

# Gött att killen har börjat leverera igen. Innebandy är roligare när många tycker till. Speciellt   folk som alltid har ett budskap. Måste erkänna mig slagen här.


 

# Festen ja. Den gick bra. Ryssland skulle ha vunnit.


 

# Innebandynytt hade på förmiddagen ett forum uppe där man fick tycka till om utnämningen av förbundskaptenerna. Men nu är den borta. Varför? Var det någon som fick kalla fötter? Får väl ringa Sjöstrand, så jag får svaret. Vad jag tycker? Fulham gjorde rätt i veckan som gick. Grabben (kommer inte ihåg namnet) fick avgå som förbundskapten för Nordirland när han tog över Fulham. Fulhams ägare tyckte att han skulle koncentrera sig på klubblaget. Men jag vill inte sträcka mig helt ut till att AIK tjänar på detta. Det finns som sagt både nåt gott och ont i denna affär.


 

# Har inte raderat ett enda inlägg på bloggen . Men idag kände jag att det var dags. Kasta inte skit på människor på mina kommentarer. Pissa på mig om ni måste pissa på nån.


 

# Tog mig en matbit hos Babak idag. Hade sedan en lång diskussion om falska människor. Ni vet såna som inte vågar stå för vad dom har sagt, eller vänner som sticker varandra i ryggen. Hmmmm. Jag lyssnade och lärde mig en hel del. Tack Babak. Det skulle tydligen till en blek Iraner för att lösa mina problem.


 

# Vet ärligt talat inte vad jag ska göra nästa säsong. Men jag ska bestämma mig i veckan som kommer.


 

# Daniel Dalbjer till Caperio. Jag skulle vilja kalla det för en magisk värvning. Jag har alltid varit ett stort fans av killen. Han är verkligen innebandys Gaza. Geni och idiot samtidigt. Shit vad jag älskar sådana lirare.


  

Tack för mig. Nu går jag på semester. Återkommer 1 juni. Hetare än någonsin. Vill ni nåt så finns jag här.


[email protected]


Kommentarer
Postat av: Robban

Såvitt jag vet så ligger forumet kvar på ib-nytt där debatten rasar om Hallstenssons vara eller icke vara. Det var nog bara länken som försvann från löpet!
http://www.innebandynytt.se/phpBB2/viewtopic.php?t=3897

2007-05-14 @ 23:58:23
Postat av: Koppen

Gott Robban.

2007-05-15 @ 08:25:10
Postat av: Papas Bar

Tack för det som varit och det som skall bli...

2007-05-15 @ 13:28:30
Postat av: Tichonov

När kommer oddsen?

2007-05-18 @ 21:24:26
Postat av: Ingrid i Ume

Nä... har inte tagit semester, tack för kommentaren och ... skönt att någon märker när jag inte hinner blanda bokstäver i min blogg
Kommer att sakna dina inlägg... är det hos Packalen man ska läsa nu?
Håller med... han är ... kung


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback