Gött Isac.

Så var det Måndag igen. Helgen gick i ett rasande tempo. En fredagskväll med Kent borde vara underbar. Men det var alldeles för många nya låtar. Tur att man hade med sig Micke och Amanda Hill som sjöng i mitt högra öra. Annars hade jag inte hört vad Jocke sjung. Ljudet var la så där.



Men det blev grymt tryck när dom plockade fram dom gamla låtarna. Men gud vad många låtar som lilla jag saknade. Betyget får bli en trea på femskalan.



Lördagen bedrevs på hemmaplan. Städning stod på schemat.



På söndagen kom mina små änglar på besök. Vi tillbringade mesta delen av dagen på diverse lekplatser. När vi hade lekt klart så drog jag iväg på utflykt med "Innebandydåren". Han hade riggat en stormatch i tvåan. 0302 mot Alingsås. Matchen var ett stort sömnpiller. Tur att det fanns hembakat i hallen.



# Ikväll håller jag på Täby. Förvänta Er ingen skönbandy. Två lag som måste ha poäng brukar sällan bjuda upp till dans.



# Kul att äntligen Isac Rosèn  fick till det. Två mål och ett ass mot JIK. Hoppas att han får mycket speltid i fortsättningen.



# Dalen, Täby och Järfälla har endast vunnit en match. Pixbo, JIK, AIK tre matcher. Balrog och Helsingborg två matcher. Vilken tränare åker först i år? Personligen så tror jag att ingen åker. Vad tror ni?


Kommentarer
Postat av: kjelle

Vidar ryker!

2007-11-26 @ 14:08:58
Postat av: P

Nu får du skärpa dig Koppovich! Spelningen i fredags var fantastisk!! Det var nog bara din hörselförmåga som var kraftigt nedsatt efter den enorma mängd med trolldryck som du måste ha druckit... Nya skivan är grym, släpp Lasse W för ett tag nu och kom in i matchen!!

2007-11-26 @ 14:38:32
Postat av: Göteborgaren

Det borde bli Urban Karlsson. Dalen borde ligga högre än vad de gör.

2007-11-26 @ 23:20:28
Postat av: Göteborgaren

Det borde bli Urban Karlsson. Dalen borde ligga högre än vad de gör.

2007-11-26 @ 23:20:59
Postat av: Göteborgaren

Det borde bli Urban Karlsson. Dalen borde ligga högre än vad de gör.

2007-11-26 @ 23:21:12
Postat av: David K.

Vilket lag tror du tar hem div 2 då, Lindås, Lidköping, Pantern eller Pixbo? Hade inte Urban varit sportchef hade han fått sparken för länge sen med den fina spelartruppen så ska man ligga topp 3.

Postat av: Koppen

Ja du David. Jag håller på Lindås. Kung Skogis är skillnaden mellan lagen i serien. Killen är en mästare.

2007-11-27 @ 07:53:51
Postat av: NIklas Malmgren

För mycket nya låtar? Men du, om man just släppt en ny skiva, vad trodde du dom skulle spela? :-) Som du haft vadå, 1½ månad på dig att lyssna in dig på... Skärpning nu koppen! :-)

2007-11-27 @ 08:20:24
Postat av: David K.

Ser ut som ditt tips inte är så dåligt, Lindås är fortfarande obesegrade, men det är långt kvar...

2007-11-27 @ 21:45:45
URL: http://innebandydavid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback