Jag vill bo i en svamp ( Niklas Lindgren).

Världens Bästa Div 3 lag är i form. Idag blev det seger Mot Ale med 8-3. Idag saknade vi stjärnan Niklas Lindgren. Han prioriterade Sm i Svampplockning med Svärmor istället för oss. Vi ska ha ett sent spelarmöte ikväll och prata ut om hur vi ska få Linkan på rätt spår ikväll. Vi vill ju bara bara killens bästa.


Dagens vackraste mål stod vår "lilla snabba back" för. Joakim Hultèn gick på sin egna retur och i minimal vinkel lyckades han dra upp plasten i kryllan. Att han sedan snubblade och landade i hörnet gjorde bara målet vackrare.


Uppvärmningen var kass. Killarna joggade och stilade för tjejerna på läktaren. Men då blev jag förbanad. Jag samlade killarna vi målet och vräkte ur mig.


"Fan killar, ni ser ut som om ni bara vill hem till era modeller. Jag kan helt ärligt säga till Er att det finns ingen i det här laget som har en snygg tjej hemma. Så ta i lite nu"



Talet gjorde tydligen sitt. Vi gick in och dominerade matchen. Vad är det man säger? Coachseger?

Kommentarer
Postat av: Moose

Gött att veta att man har en svampvän i herrlaget

2007-11-10 @ 19:24:31
Postat av: # 67

...åhh, var det Linkan vi fick skicka upp helikopter å leta efter, när han ringde och sa att han gått vilse!! Å så sa han att han hette "Lasse Anrell"..... Gôtt med ny seger iaf, nu är vi med i racet igen...

2007-11-11 @ 11:32:23
Postat av: Oggy

haha finns det fina tjejer i götet över huvud taget?

Postat av: MH

Coachning från den högre skolan eller ska man säga den högre intelligensen.

2007-11-11 @ 23:02:01
Postat av: MA

Det finns MASSOR av fina tjejer i Götet =)

2007-11-12 @ 16:18:28
Postat av: Patrik R

hej micke hittade detta på svenskafans.com / LIF
tyckte du behövde höra det nu när LIF vann över AIK med 2-0 *flin* ha en bra dag.
*************************************
En fröken i första klass berättade för klassen att hon är ett AIK-fan. Hon bad de elever som också är AIK-fans att räcka upp handen. Barnen var inte riktigt säkra på vad en AIK-fan var, men eftersom de ville vara som sin fröken så viftade snart barnen ivrigt med sina armar. Det vill säga, nästan alla barnen: En flicka, Lisa, satt i sin bänk och rörde inte en min.

Lärarinnan frågade varför hon valde att skilja sig från mängden. "För att jag inte är ett AIK-fan," svarade Lisa.

"Vad är du då?", frågade fröken.

Flicka svarar med stolt röst: "Jag är en Leksand-fan såklart." Lärarinnan blir förvånad och samtidigt lite irriterad. Hon frågar Lisa varför hon är ett Leksand-fan. "Tja, min mamma och pappa är Leksand-fans, så jag är ett Leksand-fan också."

Lärarinnan blev nu arg. "Det är ingen orsak!" säger hon med hög röst. "Om vi säger att din mamma var en dåre, och din pappa också var en dåre. Vad skulle du då vara?"

Lisa funderar en stund, och ler sedan: "Jaa, då skulle jag vara ett AIK-fan."

2007-11-12 @ 21:21:27
Postat av: Lillen

Skönt med seger mot riktigt tråkiga Ale. Linkan ute och plockar svamp i skogen...ha ha den har vi hört många gånger.

2007-11-12 @ 23:53:03
Postat av: Koppen

Patrik: Sluta att spama här tack.

2007-11-13 @ 07:49:41
Postat av: Niklas Malmgren

Så säger dom att idrotts psykologer behövs... Trams! :-)

2007-11-13 @ 09:08:32
Postat av: Oggy

MH // Då måste dom vara lite skygga. ;)

2007-11-13 @ 15:31:32
URL: http://oskarlindqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback