Menthol.

Sitter här och snorar. Kan rekomendera Menthol nässpray.


Fick  en rolig grej som jag bara måste
dela med mig.


Får se om jag vågar gå ner på träningen idag. Man vill ju inte smitta stjärnorna. Viktig match på fredag. Som vanligt så kommer det att saknas några st. Nån har åkt till Spaninen för att se Spanien besegra vårt Svenska fotbollslag. Några är skadade. En ska ha barn. En fick barn förra veckan. Grattis Linda och Keso. Vi har många med ljumsk problem i laget. Nån som har nån bra medecin på problemet?


Mitt tips idag: Pixbo-Warberg  5-7.

Dagens Pixbotrippel:

1. Dala målar.
2. Berra tar en tvåa.
3. Danne målar.

Trippeln ger 3.20.








Blev en kortis nu. Kanske blir ett längre inlägg senare.

Kommentarer
Postat av: RA

Dagens Pixbotrippel:

1. Aga upp i taket.
2. Berra tar en tvåa.
3. Danne målar.

Trippeln ger 3.20.

2007-11-14 @ 15:25:14
Postat av: Göteborgaren

Dagens tips:
1. Warberg kör över PW.
2. Scandinavium känns tom.
3. Warberg vinner SM-Guld.

2007-11-14 @ 21:29:21
Postat av: Anonym

vem sa att Göteborgare var dumma...

2007-11-14 @ 22:14:21
Postat av: Alex

Dagens tips:
1. Göteborgarn här ovan har rätt.
2. Koppen har helt fel.
3. Matchen var kass.

2007-11-14 @ 22:27:22
Postat av: Göteborgaren

Alex: Jag har ofta rätt. Brukar sällan spekulera men när jag väl tycker något, då kliver jag in. Tror att de flesta vet om att wic kommmer vinna sm. Den stora frågan är vem som gör de sällskap i Globen?! Det har jag inte den blekaste aning om.
Koppen: Vilka tror du gör wic sällskap i globen?

2007-11-14 @ 22:49:15
Postat av: innebandy enligt mig

fasen åxå, missade din födelsedag trots att jag hade skrivit in det i boken. FÖRLÅT
Mitt försenade grattis finns överst i dagens inlägg.
Hörs/IH

Postat av: Rookie

Gårdagens pixbo-trippel:

1. Qvist gjorde karriärens sämsta match.
2. Dala missade lägen som han aldrig missat förut.
3. Saknaden av degen är enorm

2007-11-15 @ 08:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback