Nere på jorden.

Så gick vi på pumpen. Världens Bäst Div 3 lag fick ordentligt med spö i helgen. Marstrand (eller ska vi säga deras första femma) körde över oss med 7-2. Inte så mycket att säga om. Personligen så tycker jag att vi gör en av våra bästa matcher i serien. Man kan kanske skylla på marginalerna.


Eller vad sägs om fyra ribbskott. Samt två i stolpen. Matchens lirare var utan tvekan deras målvakt. Jag lyfter på hatten ( Vet ej ditt namn, men nån kanske kan hjälpa mig).


Eftersom min förening inte gillar när vi skriver om dåliga domare så har jag idag bestämt mig för att skriva om det dom gjorde bra.




Så, då var det avklarat.




# Älskar att ringa vänner när jag är på konsert. Allt började för några år sedan när jag och Aga hade en liten tävling. Man fick helt enkelt en poäng när man ringde från en bra konsert. Allt dog ut när Aga ville ha en pinne när han ringde från ett  E-Type gig. Kunde bara inte med att ge han en pinne för det. Då började han tjata om att jag fick poäng för Nationalteatern. Vilket jag så klart skulle ha. Så vi la ner tävlingen.



# 27:an fick många samtal i torsdags. Då stod man återigen framför Lasse Winnerbäck. Denna gången så gick resan till Varberg. Stackars Lasse, för en tråkigare publik får man nog leta efter. Synd att inte Innebandypubliken var där. För där ligger staden i topp.


# Undrar när jag ska få se Pixbo live. Nu lirar dom på torsdag. Samma dag som kidsen kommer. Får väl trösta mig med att jag satte " Pixbo trippeln" i deras tv-match. Men den gav inte så mycket. Här kommer mitt spel.


1.Dala målskytt.
2 Berra målskytt.
3. Danne skadar sig.




# Japp Mona. Jag jublar. Skämt å sido. Mullsjölona vinner serien i alla fall.



# Fick en ny tv i lördags. Nu kan man börja kolla på fotboll igen. Såg inte bollen på gamla tvn.



# Finnarna tog oss igen. Dom är verkligen bäst när det gäller.




Kommentarer
Postat av: Division

Älvstranden slog nyligen Landskrona. Igår slog Landskrona Mullsjö. Är Älvstranden bättre än Mullsjö?

2007-11-05 @ 12:32:27
Postat av: Koppen

Nej.

2007-11-05 @ 14:01:05
Postat av: Johan

Marstrand målvakt heter Erik Regmer och är född 11/2-86.Har Marstrand som moderklubb men varit även i Björkekärrs IK och Piuxbo Wallenstam

2007-11-05 @ 15:36:31
Postat av: Koppen

Tack Johan. Erik är grymt bra.Han kan gå långt.

2007-11-05 @ 15:45:38
Postat av: Nyfiken

Vem är 27:an och hur många finns det på listan? Hur gör man för att bli 1:an?

2007-11-05 @ 18:25:45
Postat av: Koppen

Första steget är att man inte kan vara anonym på listan. 27:an är lika hemlig som Bond.

2007-11-06 @ 07:28:59
Postat av: Lasse

Tips till nyfiken, 27:an bloggar om samma sak på ett visst förbunds hemsida...

2007-11-06 @ 09:14:06
Postat av: Niklas Malmgren

Hm 27:an och världsmästaren är ju legendarer... Kommer ihåg hur jag satt på läktaren i Gothia cup och mös då dom spelade en match mot mitt lag fornudden, där det ju i coh för sig fanns en del sköna lirare också...

Men världsmästarens volleybackhand i krysset i en match jag såg honom i, långboll över axeln sen klapp och upp i krysset va ju njutning för ögat... :-)

2007-11-06 @ 09:18:18
Postat av: Didrikalida

Home Page I am really excited! Very useful. It very impressive. :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback