Tack Pillan.

Tack Pillan. Måste hylla dig.



Pillan ringde mig från Lasse Winnerbäcks gig igår. Tänk Er att få höra "Elden" i telefonen när man sitter och tittar på fotboll. Nästan så att man fick halvsvaj.



# Idag är det match. Vi ska till Floda. Ett gäng som man måste se upp med. Hoppas att vi kan grisa till oss en pinne.



# En dag kvar till Kent.



# Chippen lirade en hel match. Måste ha varit år sen det inträffade.



# Kul att höra vilka som läser här. Fick igår reda på att en ledare inte riktigt håller med mig. Fråga om jag bryr mig.



# Storvreta fick en MYCKET tvivelaktig straff mot AIK. Nästan så att jag tycker att det luktar skit. För Er som vill se ett mycket dåligt domslut kan gå in på "www.UNT.se". Klicka sedan in Er på UNT-TV. Där kan man sen matchbilder från Storvreta-AIK. Vill man se mer domartabbar så kan man titta på AIKs sista mål. Den bollen är knappt på mållinjen. Men domaren står bra placerad och är hur säker som helst. love It.


Kommentarer
Postat av: Pillan

TACK FÖR DENNA HYLLNINGSBLOGG :D Jag förtjänar den, haha*
Va gör man inte för att förgylla din onsdag, halvsvaj bara? fan har tappat stinget ;)
kram

2007-11-22 @ 09:31:38
Postat av: Sista AIK målet

Koppen: Sista bollen studsar innanför mållinjen men den nuddar samtidigt mållinjen. Hela bollen är med andra ord inte inne. Men ser man det snabbt så ser den ut att vara inne.

2007-11-22 @ 17:41:26
Postat av: Göteborgaren

Kohonen = Världens bästa straffskytt.

2007-11-22 @ 17:42:08
Postat av: Isabella 2

jag vill åxå ha en hyllningsblogg

2007-11-22 @ 21:57:05
Postat av: Koppen

Isabella 2: Ring från ett Winnerbäcksgig så får du det.

2007-11-23 @ 07:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback