Uppvärmning är farligt.

Mycket jobb nu. Dagarna springer fram. Snart så är det Lucia (amatörernas afton).


# Föra veckan hände en rolig grej på våran träning. Vi var en målvakt kort. Så vi ringde ner Veteranernas målvakt. När en dåre frågade om hans ålder så började killarna att skratta. Dom kom nämligen fram till att han var "yngre" än våra ordinarie målvakter.


Många skador ilaget nu. Tror att vi har 6 gubbar på listan. Jag fattar ingenting. Vi som gjorde en bra försäsongsträning. DVS träffades en gång i veckan och spelade fotboll i en timme.


# Balrog slog igår ut AIK i Ligacupen. Någon som kommer att minnas det om en vecka? Kul iallafall att min "Demonfavorit "Hillborg" avgjorde matchen. 


# "De tre vise männen" börjar att få alldeles förstort inflytande i min klubb. Nu har dom begärt att dom ska få ta ut två stycken spelare till varje match. Kanske dags att ta striden med dårarna.


Sist kommer ett litet råd till "Poeten". Skit i att värma upp nästa gång.

Kommentarer
Postat av: Niklas Malmgren

Det lilla rpd känns ju verkligen motiverat...

Två uppvärmningar
Facit: Bruten näsa och sträckt lår muskel.

Jag vet inte jag... Jäderlund kanske ska börja förbjuda uppvärming?

2007-11-29 @ 10:35:31
Postat av: Niklas Malmgren

Hm, måste fått lepra eller plötslig ordblindhet.

Ditt lilla, ska det stå först i förra inlägget.

2007-11-29 @ 10:36:18
Postat av: ann catrin karlsson

ville bara säga att morsan min e på sjukan igen
hon e dålig nu sköt om dig kram

2007-11-29 @ 21:03:03
Postat av: innebandy enligt mig /Ingrid

Wow, har du en egen klubb?
Kan vem som helst bli medlem?

Postat av: Koppen

Japp, vem som helst.

2007-11-30 @ 07:54:07
Postat av: Göteborgaren

Koppen: Du hade rätt. (som vanligt). Mullsjö är bättre än ÄLvstranden.

2007-12-01 @ 19:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback