Jag gör som ni säger........

Vilken helg.


Eländet började i fredags. Vid samlingen med Världens Bästa Div 3 lag så kom årets första samtal. "De tre vise männen "(Lindomes Firma) ville tala med mig före matchen.


Eftersom vi inte har vunnit på hemmaplan iår (en spelad match som slutade 5-5) såhade de tre lite saker som dom ville ta upp. Som sagt, jag tog mig ner till en taskig bar i ett industiområde i Lindome där ca 20 st tappra fullblodsproffs i öldrickning satt.
 

När jag gjorde entrè i min kavaj så riktigt kände jag mördarblickarna stirrandes mot mig.


Jag slog mig ner vid ett bord där den Störste (Rumänen) av de tapprade satt. Han tyckte att jag skulle bjuda på en runda pga min mycket dåliga coachning i senaste hemmamatchen. Om jag gjorde det är en annan sak.


Efter mötet så var der dags att träffa lirarna. Jag berättade inget om mötet. Men dom hörde nog på min darrande röst att jag hade varit utsatt för något riktigt hemskt.


Ja jag fruktade inte bara för mitt eget liv. Jag kunde se framför mig hur Lill Zlatan och Prinsessan rövades bort av galningarna.


Matchen började också krampaktigt från vår del. Efter första perran så hade vi 2-2 mot tabell jumbon. Jag skällde ut mina lirare efter notor skrivna av  "De tre". Vilket hjälpte. Vi spelade upp oss i andra. Och drog ifrån till 8-3 i sista.


Efter matchen smet jag ut bakvägen för att så fort som möjligt ringa barnvakten och att kolla så att allt var okej.


Hur som helst. Är man ledare för Världens Bästa Div 3 lag så får man helt enkelt räkna med såna här möten. Bara att hålla tummarna för att vi i fortsättningen lirar våran bästa bandy.

Kommentarer
Postat av: syrran

hälsa
lill zlatan å prinsessan från faster å lillkusinen :)

2007-10-22 @ 18:41:49
Postat av: Tony

glömde de att säga till dej att kvartssamtal hör till.

2007-10-22 @ 19:57:24
Postat av: Ryssen

Hahahahaha +1

2007-10-22 @ 23:17:11
Postat av: Odiniben

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback