Från Kötbulle till Barbie Ken.

Datorn är inte i form. Kanske är jag som har smittat den?


Jag har vabat i tre dagar. Jag måste nog vara världens bästa farsa. Eller köper alla pappor stigas hockeyspel till sin fyraåring? Tror inte det.



Ebba fick tag i en borste igår. Hon ville kamma sin far. Efter bara några sekunder så var även Emil där med en borste. Killen som då hade en febertopp på 38.5 la av en super kommentar. " Pappa, nu liknar du den där killdockan som lekar med Barbiedockan".


Kommentar två satte han kl 02.30 när febern var som högst. "Pappa, jag ska spara mitt skägg när jag blir stor". Undrar var han får allt ifrån?


Världens bästa div 3 lag ( Lindome) besegrade Borås med 15-1 i söndags. Varför vågar inte stans div 1 lag möta oss? När man frågar dom så är dom fullbokade. När man då frågar andra lag så tippsar dom om ett div 1 lag som ringde dom och ville ha en match. Hmmm. Rädda eller? Fegisar............


Magget har startat en blogglista. Jag var inte med på tio i topp. Bitter? Nej. Jag var väl inte kvalificerad. Är ju varken utläning eller tjej.


Imorgon slår jag mig ner på läktaren i Wallenstamhallen. Pixbo tar emot Älvstranden. Jag träffade piraterna i fredags vid pianobaren efter Hellströms bejublande spelning. Dom såg heta ut. Bänknötarna var uppe och värmde. Freddan stod som vanligt på högerkanten. Fast inte på planen.


Får la tacka Magget att dom la ut en hyffsad bild på mig från Båstad. För det finns nog ett antal barnförbjudna bilder på mig från den kvällen.


Undrar fortfarande vart Gillek tog vägen?


Dalbjer är tydligen hård i kroppen.


Samma gästbok som hånar lirarn Dalbjer skriver tydligen att jag är en köttbulle. Det har ni rätt i.....



Kommentarer
Postat av: Anonym

Lägre än Glocalnet

2007-09-13 @ 17:07:24
Postat av: Pillan

inte kan d väl finnas några barnförbjudna bilder från den kvällen?? haha
;)

2007-09-18 @ 13:56:38
Postat av: Koppen

Hehehehe. En del bilder kunde nog ha blivit konstverk ;)

2007-09-20 @ 14:59:38
Postat av: Johnnyruth

Incredible site!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback