Kortisar.

Några korta.


# Blävitt vann igår. Typiskt.


# Hej har du hört den här làten bla blabla bla blabla bara bort förklaringer erkänn
nu ni är ett gäng föredettingar som har varit bra men nu NEJ.Tycker själv jag är ganska bra när jag drömmer eller är full men när jag vaknar
fràn mitt drömmande sà vet jag att jag är en föredetting. Sàg ocksà att du var orolig för spelningen.


Tack Mr/ Miss Anonym. Klart att du har rätt. Föredettingar är vad vi är. Men grattade jag inte Bilingsfors? Frågan till dig lyder: Får inte föredettingar också ha skoj? Snälla kan vi inte få leka att vi är Sveriges bästa div 3 lag? Måste du sabba allt som vi har byggt upp?  Spelningen kommer att gå kanon. Jag bjuder på en kaffe om du kommer.


# Snart så börjar allvaret. 


# Men spelningen vet jag att du klarar du har bara ett problem du màste ligga pà rätt mängd öl för lite ja dà är du tràkig för mycket ja dà glömmer du texter strängarna gàr sönder men rätt mängd öl dà gàr det kanon. Lycka Till pà festen skulle gärna komma men det gàr inte.Och lycka till nästa match Ciao ci vediamo 


Till en vän: Hmmm. Du verkar ha set alldeles för många spelningar. Håll en plats till mig i sommar. Kommer ner till dig och tok hejar på Sverige i fotbolls Em. Ciao.


# Martin Dahlgren vinner årets skytteliga. Komihåg vart ni läste det först.


# Hjärtat klappar för många lag i år. Partille, Älvstranden, Pixbo. Så Lindome så klart.


# Lill Zlatan har snöat in sig på Hockeyspelet. Vet ni hur det känns att torska mot en fyraåring?


# Ikväll ska jag vara superdady. Vattenfärgera ska fram. Konst står alltså på kvällens schema..


Kommentarer
Postat av: syrran

härligt med konst :) Kom bara ihåg att INTE kolla bort, då e de färtg överallt sen :)
Lycka till med skapandet:)

2007-09-26 @ 10:51:26
Postat av: Ola

Skandal att vi inte blivit inbjudna.
Låter som om de kommer att bli en kanon kväll den 29
Ola/Kungsbacka

2007-09-26 @ 12:21:57
Postat av: Nicke Halmstad

Ligger inte Halmstad nära hjärtat ???
Då skall man kanske väga om man skulle gått på festen iaf.

2007-09-26 @ 13:48:14
Postat av: Koppen

Men Ola. Du och vännerna har ju alltid en stående inbjudan. Jag ringer dig på direkten.

2007-09-26 @ 13:49:06
Postat av: En vän

Hej jag är inte anonym du vet vem jag är. Och jag ber om ursäkt fall jag rivit det ni bygt upp men för värdens bästa div 3 sà är det lätt att byga upp.Klart ni ska ha skoj det är det viktigase. Men tyckte det bärjade lukta lite Roma och vet ju att du är kompis med Rune och kanske har du blivit smittad av hans optimism men jag ber om ursäkt jag vet att du är klokare än han. Ciao ci vediamo

2007-09-26 @ 13:50:08
Postat av: heja lindome

klart lindome är världens bästa div. 3 lag. lika mycket som Lindomedamerna är världens bästa div. 2 lag

2007-09-26 @ 21:48:53
Postat av: MH

Som vanligt i den lilla innebandy-sandlådan så är det folk som tar sig själva på för stort allvar och måste beklaga sig. Trodde att alla som följer den här bloggen hade lärt sig att förstå och uppskatta ditt sätt att skriva.
Jag tycker Lindome är Världens bästa div 3-lag enbart för att dom har en jävligt grym tränare!

2007-09-26 @ 23:17:59
Postat av: Peter

Någon som vet var man kan hitta klippet som TV4 sport har gjort om SSL. Var något sorts "test klipp" inför vad som komma skall på TV4 sport. Kommer ihåg att Daniel Johnsson var med mfl. Någon som vet vilket klipp jag syftar på?

2007-09-27 @ 00:59:21
Postat av: kapten haddock

Nu släpper vi inte taget om bucklan. Guldet skall hem till Göteborg.

2007-09-27 @ 07:08:20
Postat av: Koppen

Gött Haddock.
MH: Tack MH. Men det är du som är Kungen.

2007-09-27 @ 07:36:20
Postat av: MH

Packalén bojkottar media! Ren Mourinho klass.

2007-09-27 @ 13:12:19
Postat av: Zicko

Inga läxor säger du?!!

Postat av: Koppen

Man blir inte smartare av läxor.
Tänkte bara skoja lite. Hoppas att jag inte satte igång nåt dumt.

2007-09-28 @ 10:28:52
Postat av: Emrezainab

It is healthy, I shall come on your site more often, thank.

2009-08-18 @ 09:31:40
URL: http://emrezainab.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback