Gräva Guld i Sundsvall.

Två elvor och 16 tior blev det på lördagens stryktips. Geniet drog in några 5or på travet. Jag tog ut topptipset. Där åkte vi på en match. Vi drog in ca 1500 delat på fem. Hmmm inte bra. Nu ligger slantarna hos Svenskaspel igen. Parma lärde oss en ny läxa idag.



# Emil (snart fem år) sitter i soffan och lyssnar på Docenterna. Han frågade nyss om han fick ta med skivan till Dagis imorgon. Han sa att killarna skulle gilla låten om Solglasögon. Tror jag det.



# Själv så sitter jag här och laddar för morgondagens heta match. Tror på Pixbo. Dom tar det imorgon. Dom är dessutom tvungna till det. Hur som helst så kommer jag att få se en härlig Innebandymatch.



# En vecka kvar till Sundsvall. Bara att hoppas att grabbarna är lika laddade som jag E. Vad jag har hört så är det inte många som tror på Göteborg. Perfekt för oss.



# Så coolt att se Emil sitta med hörlurarna på.



# Planerade semestern idag. Jag är ledig på midsommar. Om nu någon vill bjuda en gitarrist på fest.



Nu blir det en lass glass till.

 

Kommentarer
Postat av: Distrikslagssm

Klart att många tror på Pixb... eller ja menar Göteborg i distriktSM. Pixbo P90 kom ju 3a i SM ifjol. Men ni är inte favoriter, det är Uppland & Stockholm.

2008-04-06 @ 21:05:37
Postat av: Frippe

Tjenna, du är helt klart välkommen upp till Hälsingland med gitarren över midsommar :-)

2008-04-07 @ 23:43:14
Postat av: En gammal vän

Du är välkomen till örebro vore kul om du vill komma och ha lite kul med oss. Och nytt trollspö fixar jag lätt. Och du ska fà ett gàtt ràd ocksà när man börjar bli gammal och trött làngsam och lite fet och fortfarande vill vara bra och stjärna dà màste man ha bra spelare runt sig :) Ciao

2008-04-08 @ 00:00:30
Postat av: Bragegunhild

Hello! I was wondering if anyone could help me by giving me some arabic preyers so I can copy them out as I am making a torah for school! Please email me or reply on this Guestbook! Thank you! I love the website by the way!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback