Varför kollar jag på Kastboll?

Datan strular, bloggen bråkar, febern E tillbaka. Konstigt att man E trött. Semifinalerna har nu kommit igång. Spännande värre. Jag ska villigt erkänna att jag trodde på Pixbo igår. Taktiken verkade mycket bra. Spelarna skulle vara i bra form. Varberg kom dessutom till matchen med ett sargat lag. Men Varberg är Varberg. Dom är inne i zonen. Stolpe in hela tiden. På torsdag ska jag ta mig ner till Lisebergshallen. Förväntar mig en härlig innebandymatch. Mellan två mycket roliga lag.



# Topptipset gick in igen. Denna gång så hämtade man ut dryga 700 kronor. Lirade för 24 kronor, så man får la vara nöjd antar jag.



# Söndagen gick i fotbollens tecken. Låg i Geniets soffa och blickade på fyra matcher.



# Då har man inhandlat en femårspresent till Emil. Playstation 2. Läste på spelen att dom var från 16 år. Hmmmm, vilken dåre till farsa man är. Skit det samma, han kommer att vara kungen på dagis. Enda haken är väl att han nu kommer att ta hem sina polare varje dag. Antar att jag får köpa läget. Som man bäddar får man ju som sagt ligga.



# Shit vad jag beundrar Varberg.




# April blir en jobbig månad. Andra helgen far jag till Sundsvall. Då ska jag hämta hem ett nytt guld. Tredje helgen så fyller Emil. Då blir det kalas hela helgen. Fjärde helgen drar jag till England med jobbet. På schemat står Tottenham-Bolton samt en Queen (We Will Rock You) musikal. Billig månad. Inte så bra att man var sjuk halva Mars. Kommer nog att rasa i vikt.



# Varför ligger jag och kollar på kastboll?

 

Kommentarer
Postat av: rysset

PS2 är ute nu, Koppen. Det är PS3 som gäller. Och Emil håller nog koll på det...

2008-04-01 @ 21:14:00
Postat av: Norrbottning

Tjenna koppen, på tal om någonting helt annat. Du som är i kretsarna, och observera att jag vet att det är första april, skämt osv. men man kan inte låta bli att inte bli skrämd!

Men våran lokalkonkurent i Norrbotten (piteå) har precis gjort en relese på att Peter Fisherström spelar för dom nästa säsong. www.oibf.net , snälla, dementera detta :)

2008-04-01 @ 21:17:01
Postat av: syrran

hmm undrar vem de e som helst vill ha playstation, far eller son *L*
Härligt me england)
Finns de nått billigt på önskelistan i år????
Kramar från oss i köping :)

2008-04-01 @ 22:14:28
Postat av: Anonym

Kastboll, haha =D.

2008-04-01 @ 22:48:08
Postat av: Taktiken ...hmmmmm

Fråga Martin Dahlgren om han gillade taktiken ledarstaben körde med. Han håller nog med om att bänkningen av han gjorde så laget förlorade. Annar håller jag med smart genomförd taktik i början.

2008-04-02 @ 12:30:55
Postat av: Koppen

Dala får mer speltid nästa säsong i VBD2L...

2008-04-02 @ 13:41:37
Postat av: Erra

Dala såg t o m irriterad ut på coacherna när han fick spela när de tagit ut målvakten på slutet. Eller irriterad....arg kanske ligger närmare sanningen

2008-04-02 @ 14:06:24
Postat av: Peter

Pixbo förlorade för att dom inte har några centrar.

2008-04-02 @ 16:49:16
Postat av: SWUP

Coolt, ska oxå till London och faktiskt har även jag biljetter på Spurs - Bolton. Världen är bra liten ibland.

2008-04-03 @ 20:03:49
Postat av: Niklas Malmgren

Men du koppen... Datan? Datorn...;-)

Postat av: http://www.innebandyn.se/

E det okey om jag lägger ut en action bild på dig?
www.innebandyn.se

2008-04-04 @ 20:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback