Vem kan man lita på?

Överskriften talar för sig själv.



Spelare bjuder ut sig till höger och vänster. Finns det någon kvar med lite känsla? För tio år sedan så var man sin klubb trogen. Nu kan spelare tänka sig att byta klubb för en hundring.



Det är spelarnas marknad. Synd att man har gått och blivit ledare.



Pratade igår med 3 st ledare i olika klubbar. Alla har samma problem. Kan man lita på någon?



Det sprids rykten om att en del Superligaklubbar bjuder feta signingbonusar. Stämmer det?



Om jag får skryta lite så är jag riktigt bra på att läsa av folk som ljuger för mig. Det slår nästan aldrig fel. Deras kroppsspråk  brukar avslöja dom. Igår så ljög en vän mig rakt upp i ansiktet. En Vän som jag alltid har ställt upp för. TACK FÖR DET. Var jag inte värd mer än så?




Längtar till helgen. Ska ha såååååå roligt  att umgås med två st som jag vet aldrig ljuger för mig. Dom E visserligen 5 och 2 år gamla. Så man får väl börja se upp. Hur som helst så älskar jag dom mer än något annat.


På min gravsten ska det stå "Han gjorde allt för sina barn".







Kommentarer
Postat av: Mona

Klubbkänslan verkar inte finnas längre, det märkar man även längre ner i åldrarna.
Varför blir det så? Varför tror alla att det blir bättre om man går till en annan klubb?
Svårt att bygga för framtiden om man varje år har en ny trupp.

Postat av: Anonym

Köper inte det helt....Det handlar också om att klubbarna måste bygga upp en klubbkänsla....finns inte den så är det klart att det är lätt att byta klubb!

2008-04-30 @ 10:43:28
Postat av: Anonym

Klart att klubbkänsla spelar in. MEn det var inte det som jag var ute efter.

Varför ljuger man folk rakt upp i ansiktet?????

2008-04-30 @ 10:55:26
Postat av: Mr.Synth

Du har också lurats Koppen. Du sa att jag var snygg men jag var ful....är inte det att luras så säg?

2008-04-30 @ 12:47:22
Postat av: Ankeborg

Bra som fan där med din gravsten, kungligt tänk!!

2008-04-30 @ 13:57:41
Postat av: en-samma mamman

Kunglig kontakt annons du har Koppen, det där med gravstenen och att man inte ska ljuga. Kan man ta en kölapp? :).

2008-04-30 @ 21:36:34
Postat av: syrran

så fint skrivit, blir ju aldeles rörd 'snyft* vilken fin bror jag har

2008-05-01 @ 11:06:53
Postat av: Noahkaisa

Very useful information. Thank you!

2008-10-20 @ 08:39:05
URL: http://noahkaisa.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback