Dåre 3.

Äntligen fredag. Veckan har varit allt annat än bra. Jag har stressat mig fram. Bara att hoppas att nästa vecka blir bättre.


Idag bär det iväg till Borås. Ska bli kul att titta på lite Innebandy. Är lite nyfiken på "Det nya Pixbo". Även mitt andra favisgäng Mullsjölona ska bli spännande att beskåda.





Dåre 3


Hans mysfaktor är otroligt hög. Han har ett förfluten Innebanbykarriär som bara kan kallas fiasko. Han började lira i A-laget för många år sedan. När han märkte att han inte skulle platsa (han är inte dum i knoppen) så erbjöd han sig att ta hand om B-laget. Efter nån säsong där så insåg han att han inte ens platsade där (trotts att han tog ut laget) så började planeringen. Hur skulle han göra för att i fortsättningen få vara med i gänget?

Jo han blev tillsammans med en backs syrra. Snacka om att det är svårt att bli av med han.

Nu mera sitter han enbart på läktaren och gapar. Endel har svårt att se han som en fulländad medlem av firman. Han är nog mest en hangaroundare. Som springer ärenden åt biffarna (läs tjockisarna). Han får gå till kiosken och handla när gamarna är sugna på nåt gott.

Jag vet inte om han har nån favoritspelare. Tror inte att han vet det själv.

Kommentarer
Postat av: Materialaren

Tror du dårarna också vill ha numrerade matchställ?

Jag postade frågan till dem på gästboken, det är ju kanon att du ger dem nummer :)

2008-08-29 @ 12:38:01
Postat av: Dåre nr 1 och nr 3

Du hänger uppochner från Henrik o Jimmys balkong imorrn....

2008-08-29 @ 21:46:29
Postat av: Dåre nr 1 och nr 3

Tack vare en del hemliga avslöjanden är du utsedd till lördagskvällens stora evenemang. Du ska vara PINATA!!!

2008-08-29 @ 22:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback