Han tar allt på stort allvar.Eller?

Dåre 2.


Dåre 2 är den enda av skaran som tar allt runt Firman på mycket stort allvar. Så stort så att han efter en seger faktiskt bjöd mig på en kall på en sliskig lokal efter en segermatch. Han säger att han har stora känningar i andra organiserade firmor (typ läderbollsfirmor).

Han brukar sitta hemma i smyg och hitta på olika ramsor. På en fest hos Meyer så drog han några av sina egna ramsor. Jag kan säga så mycket att det lika gärna kunde ha varit en treåring som hade gjort dom. Alla på festen grät av skratt. Ramsan om legenden Magnus Augustsson går till historien som en av dom sämsta ramsorna någonsin.

På matcherna så hänger han gärna på  räket och skriker slagord till våra motståndare. Hans idol i laget är Steve. Gissa vems hans hatobjekt är! Just det, Jag såklart. Likt alla andra dårar så kräver han alltid min avgång.


Men även han har ett stort Lindomehjärta. Han blir titt som tätt hembjuden till spelarna på lite grill mm. På en fest hos en tekniskforward så blev han utkastad. Varför vågar jag som sagt inte skriva.





Kommentarer
Postat av: Dåre 2

Vi kräver kvartsamtal nu...

2008-08-27 @ 20:35:49
Postat av: farmor

fina innebandystrumpor idag...skärpning! vi är noga med sådant i lindome... inte bara firman som har krav....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback