Varning för stavfel......

Sorry. Har varit borta ett tag. Mycket har hänt.


# Håller med Bruno. Shit va jag garvade under straffdramat i Båstad.


# Matchen mellan Basel-Blävitt var som en skräckfilm. Man var skit nervös under matchen att Blävitt skulle gå vidare. Men som i de flesta skräckisar så var det ett lyckligt slut.

# Båstad. Roligt ställe. Sorry Kimmo. Du får ha dom innestående. Var inte så pigg på Lördagen. Fredagens dans tog hårt.

# Min dator är cp. Måste lämna in den.

# Jag ska bättra mig. Men jag har inte haft tid att blogga.

# Är det bloggkrig?

# Varför regnar det alltid när jag ska ta järnhästen hem från jobbet?

# Endel tar en blogglista på förstort allvar.

# Jag borde alltid ligga först på listan:) eller ler som en tjej i Norrland skulle ha skrivit.

# Bästa livelåten i sommar var "Socker" med Kent.

# Nån som vill dejta?

Kommentarer
Postat av: Mona

Välkommen tillbaka!

Postat av: therese

råkade få med din penna hem från träningen idag... bara så du vet...

2008-08-12 @ 21:05:09
URL: http://farmor13.blogg.se/
Postat av: Oggy

Jag vet inte, men asså... Lasse och Missy Li tillsammans på scenen är ju något av ett fenomen, som kanske inte går att skapa mellan några andra... Typ alltså då när dom sjunger tillsammans...



Ja... Ungefär jättebra...





Och tjae. Winnerbäck själv var väl inte fy skam under den här turnén heller.





(Det hela var så sjukt bra så jag knappt kan förklara det)

2008-08-13 @ 03:34:43
URL: http://oggygroggy.blogg.se/
Postat av: Koppen

Sant Oggy.



Men allsången i "Socker" var Helt Underbar......



Ha det gott. Tack för fisketuren...

2008-08-13 @ 07:08:53
Postat av: Niklas Malmgren

Socker är magisk!



Hm jag dejtar gärna... Fallar jag i smaken? :-)



Kul ha dig tillbaka!!!

2008-08-13 @ 09:37:44
URL: http://nickem.blogg.se/
Postat av: Bernvid

Undra om inte bästa livelåten var med Die Mauer med Tom och Koppen på Linnégatan... men jag har konstig smak.

2008-08-13 @ 21:33:32
Postat av: Koppen

hehehe. Du har inte konstig smak. Du har Musiköra:).

2008-08-14 @ 08:12:48
Postat av: Ingrid

Oj blir jag omnämd i din blogg igen... skoj ler.

Vilken lista? Angående dejt så känner jag en tjej som inte "fått till det" i hela sitt liv, hon kanske är intresserad av en dejt... Hon har 18 katter samlar på frimärken och håller på med kulstötning skulle tro att hon är under 50. Ska jag skicka hennes tfn.nr? /Hon i norrland

2008-08-16 @ 10:23:50
URL: http://innebandyenligtmig.blogg.se/
Postat av: wendelsberg

Mm dejta dej, det är ju bara så mysigt :-)

2008-08-17 @ 00:58:02
Postat av: Fansens budbärare

Har du sett att Innebandymagazinet startat egen blogg?

Innebandymagazinetfans kallas den i folkmun, de ger sig själva en klapp på axeln. Läs där.

http://adamfribergszorroblogg.blogspot.com/

2008-08-19 @ 22:32:51
Postat av: Koppen

Hahahahaha. Humor.

2008-08-20 @ 07:22:52
Postat av: Klara

Very cool site. I like the floating effect. Good programming on the Guestbook too.

2009-12-23 @ 09:20:02
URL: http://klara.eadas.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback