Det var som tusan.....

Oj oj oj. Minns tillbaka till det glada 80 talet. Då lirade jag på mitten i Rynninges juniorlag. Jag och en kille vid namn Alexander Axen. När vi ledde så var jag offensiv. När vi låg under så var Axen den som drev på. han var redan på den tiden väldigt taktisk.


Vi lirade även i samma kedja i Ladugårdsskogens jun lag i Innebandy. Det var vi som la målen i Lilla Hölö Cupen. Våran femma lade grunden till guldet i turneringen.


Hoppade till i soffan när jag nu fick reda på att killen ska träna GAIS. Shit va roligt. Nu E jag säker på att GAIS blir bästa laget i stan nästa säsong.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra där Koppen, förväntar mig att det blir en del fotboll och bira med dig nästa år!!!

2008-12-10 @ 15:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback