Sån jävla Torsk.

Jag har otur jämt. Dagens spel såg bra ut. Jönlöping, WBA till 3.75 0ch 3.40. Jag kryddade det med Fucking Chelsea som gav "fina 1.60". Drog iväg några tripplar med vinnare på Westham, Liverpool, Arsenal och Fucking Chelsea.

Så tröttsamt att man hade haft 3400 på kontot om Fucking Chelsea inte hade släppt en kasse i minut 90.

20 gånger fläsket gav JIK, WBA och just det FC.


Nåja, efter en närmare titt på matchfaktan i matchen JIK-Balrog så kanske man inte ska vara så sur. JIK avgjorde ju matchen i sitsta sekunden.


Men why hade jag med FC på alla kupongrna?


Jo för jag E en loooooser.



Som ett brev på posten så misslyckades potträningen också. Fan.


Tacosen blev i alla fall lyckad.


Nu har man Ebba i knät. Tack för energin ni och barnen ger mig.


Körslaget är grymt. Tänker inte missa ett enda avsnitt.


Förövrigt så fattar jag inte varför
Sundbom fortsätter att producera poäng. Det blir ju i alla fall ingen Blågul tröja för killen.


En del lirare hoppas nog på nytt blod i förbundsledningen.


En del E säkert jätte nöjda.


Precis som det ska vara.


Tänkte gå på Pixbo imorgon. Såg fram emot SSL match. jaha, den är flyttad till Skövde. Tack för det. Gnäll inte på att intresset för Innebandy svalnar i Götet.


Kul med en match varannnnnnan månad.


Så, börjar komma in i matchen igen. Bitterheten E tillbaka.



Kommentarer
Postat av: P_elle

Var tydligen så att Eldsjälsgalan i TV4 den 30 dec skall sändas från Lisebergshallen och de behövde två dagar att rigga. Däremot kommer du kunna så sju, åtta hemmamatcher under våren innan slutspelet sätter igång.

2008-12-29 @ 09:30:38
Postat av: Koppen

Pelle: Finns det bara en hall i Göteborg?



Rätta mig om jag har fel. Men visst har dom en egen hall i Mölnlycke. Varför lirar dom inte där?





Pixbo = Skövdes Lag??????

2008-12-29 @ 09:42:33
Postat av: M

Hur går det med dagräknaren som skulle upp på sidan? Du vet den som räknar dagarna till att göm-ett-ljus har åkt ur SSL. Nu på kvalplats med ett helt måls marginal ner till Västerås.



På söndag får du gå till Scandinavium och kolla på Henke!

2008-12-29 @ 11:08:06
Postat av: Koppen

M: Jävlar, det har jag glömt. Eller jag vet inte hur man gör.



Men jag tror faktiskt att dom klarar sig. Tycker också att dom är värda att klara sig.

2008-12-29 @ 11:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback