Shit vilka bra lagkamrater jag måste ha haft.

Jag och Emil var i färd att leta upp Julsakerna. Då vi hittade en låda med medaljer. Emil blev glad över alla medaljerna. Oj vilka minnen som uppstod när man tittade i lådan. Man har lirat en hel del turneringar. Bla så hittade vi följande medaljer.


Smguld 01/02
Sm brons 5 st
Wasahhuscupen Guld och Silver.
2 st Guld i Lithellscupen (Kumla)
JC Cup (Kristinehamn) Guld
Dumleslaget Guld och Silver
5 Dm Guld 2 Silver
2 Guld Örebro Cupen, 1 Silver
1 Guld Nora Cupen
Guld och Silver  Livregementets Grenadjärer
Tiotal olika medaljer i seriespel
Mölndals Ungdoms Cup Silver
Grosvadscupen Silver
3 Dm Guld fotboll
Guld Hällebo Cup
Guld Gothia Cup
Guld Lilla Hölö Cupen
Silver Björn Borg Cup
Några Hockey priser
Några Skyttepriser från Lumpen

Samt några till medaljer som blev för jobbiga att trassla upp.


Finns bara en sak att säga.


Shit vilka bra lagkamrater jag måste ha haft
.


Nu ska vi leta vidare. Julgranskulorna måste vara här någonstans.



Kommentarer
Postat av: Niklas Malmgren

Jag hittade också mina gamla priser, Emilia uppskattade dom väldigt mycket och dom leks det flitigt med... :-)

Postat av: syrran

oj viken duktig storebror jag måste ha. stolt

hoppas ni hittar julsakerna :)

2008-12-09 @ 15:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback