Tack alla Vänner.

Puhhh. Det mås bättre idag. Men topparna är höga och dalarna är djupare sen Elden försvann.


Gårdagen går till min historia som en av dom klart värsta dagarna i mitt liv. Du finns inte längre. Eller gör du det? Jag tror det. Det hände nämligen en konstig grej igår. Jag orkade inte med julstämningen, så jag tog mig en promenad.



Jag gick och gick och gick. Tänkte och pratade med mig själv. Tillslut så började jag att prata med Far. Tittade upp mot himlen och berättade hur mycket jag älskade honom. Jag tackade han för allt medans tårarna rann på mina kinder.


När jag kom fram till huset så såg jag ett ljus.


Ljuset kom från en påse med barnens klappar som stod på altanen. I påsen så fans det ett sånt där Lucialjus som Ebba hade fått av Far och Maria. Jag kan svära på att det inte lös när jag gick.



Magiskt.



Annars e det mesta just nu tragiskt. Men det e väl bara att kämpa på.



Tack ännu en gång alla ni som har hört av sig här eller genom sms mm. Sånt värmer.




Kommentarer
Postat av: syrran

ne, ljuset lös iaf inte när vi fick påsen, men såg me att de lös när vi tog in den....



kramar

2008-12-25 @ 19:04:30
Postat av: Niklas Malmgren

Kämpa på min vän!

Fortsätt prata med honom, skriva om honom då finns han ju kvar!

Postat av: Per Nordström

Ord är och förblir alltid bara ord, men jag känner en oerhört stark medkänsla för dig och beklagar verkligen sorgen. Kämpa på och tänk på allt gott som varit.



/Per Nordström

2008-12-26 @ 00:37:09
URL: http://wwwnordstrom.blogspot.com
Postat av: Stoffe

Tjena Koppen. Jag beklagar din fars bortgång.

Vi ses o hälsa barnen!



/Stoffe

2008-12-26 @ 23:52:54
Postat av: Åsa Mattsson

Tänker på dig och förstår att du hard et väldigt jobbigt just nu! Kan bara säga att man lär sig leva med det.

Många kramar Åsa

2008-12-27 @ 17:42:04
Postat av: Cecilia Kohonen

Ställer mig i raden av de som beklagar av hela mitt hjärta. Våra tankar går till dig!

2008-12-27 @ 21:33:20
Postat av: Ingrid

Vännen, finns inga ord, tänker på dig. Hör av mig på riktigt senare.

2008-12-27 @ 23:43:24
URL: http://innebandyenligtmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback