Ebba ska vara "Cia".



Jag älskar mitt menningslösa liv, hur e ditt liv?



Tack Lasse för dom raderna. Dom senaste veckorna har varit riktigt jobbiga. De har varit fullfart hela tiden. inte så konstigt att kroppen sa ifrån. Nu har man legat i soffan i snart en vecka. Börar att bli tokigt rastlös. Bara att hoppas att man hinner bli frisk till helgen. Vill verkligen ha en pussel helg med barnen.


# Jag står fast vid Finsk seger på söndag. Om nu inte Tjeckien överraskar på lördag. Måste säga att jag E impad av många lag i år. Börjar smått att lära mig Tjekiska. Vilka härliga sändningar dom har. Paus underhållningen är magisk. Härliga reportage om spelarna. Inte som i Sverige "Reklam". Sen så får man ju se matcherna från långsidan. Inte så illa.


# Tog mig en liten promenad idag. Var och pantade lite Petflaskor. Satan vad jag skämdes när jag kom in med en vagn full av plast (nämligen 60 st 2litersflaskor). Turken bara skrattade åt mig. Nu fattar jag varför tandläkaren frågade Emil om han drack mycket dricka. Nåja, så illa E det inte. Jag har slängt in flaskorna i en garderob i ett års tid. Och Emil dricker bara cola på helgerna.


# Snart dags att besöka Örebro. Kul, men samtidigt lite tråkigt. Åker ju hem utan barnen i år. Det blir tugnt att fira Jul utan mina älsklingar. Men sånt e livet. Vi tar igen det på Nyår. Då ska det skjutas raketer.


# Imorgon är det Lucia på dagis. Ebba sa att hon skulle vara "Cia". Anntar att det E lucia hon ska vara. Emil går i pappas fotspår. Han ska vara pepparkaksgubbe. Inte helt omöjligt att det kommer att fällas några tårar imon.


# Nån som vet hur det går för Westham?




Kommentarer
Postat av: pillan

..jag svarar jag e glad och bo i stockholm..

2008-12-11 @ 22:26:41
Postat av: Ingrid

Har bara koll på hur det går för Liverpool... har du? Hoppas det går bra att vara "cia".

PS Du är inte ensam om att vara däckad DS

Postat av: Niklas Malmgren

Du är välkommen till sthlm över jul om du vill!

Kan få hyra in dig på en del av Emilia...;-)

2008-12-12 @ 10:54:50
URL: http://nickem.blogg.se/
Postat av: Koppen

Tack Malmgren. Men hur låter det som du just skrev?



God Jul på dig......

2008-12-12 @ 11:05:04
Postat av: Niklas Malmgren

njo... men du fattade nog... :-) vad gör ni på nyår?

2008-12-12 @ 20:20:06
URL: http://nickem.blogg.se/
Postat av: Oggy

Men vänta nu? West Ham? Sist jag såg dig hade du en rosa Chelsea-mössa på dig om jag inte missminner mig?



Och just imorgon Spelar Chelsea - West Ham. West Ham åker på pisk.

2008-12-13 @ 15:27:45
URL: http://oggygroggy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback