Vi ses i Himlen Pappa.

Ett ljus är tänt på bordet. Detta skulle ju bli en trevlig afton. Orden Gud Jul finns inte längre.


Det var en glad kille som anlände till Örebro kl 10.48. Men på bara ett par minuter ändrades allt. Fick då beskedet att min Far dog inatt. Kan fortfarande inte tänka klart. Varför? Han var ju bara 58 år. Inte ens sjuk. Vi skulle ju ses idag. Alla går i ett slags chocktillstånd. Själv E jag också där. Helt slut i kroppen.


Var hemma hos Maria (Pappas sambo). Det gjorde ont att se sängen där han somnade in för bara några timmar sen. Men jag är glad att jag gick dit. Antar att detta inlägg e nåt slags terapi inlägg.


Men jag ville bara tacka alla för dom fina orden jag har fått av Er idag. Tack Mina vänner.










Kommentarer
Postat av: syrran

Ja, usch så jobbigt det var å berätta när jag såg hur glad du var när du kom.

Har oxå skrivit av mig om pappa i vår blogg, om alla minnen jag har. Puss. Älskar dig, å vi finns här....

Postat av: Oggy

Det gör sjukt ont... Som sagt, det skulle varit en bra och en glad dag..

2008-12-24 @ 20:28:23
URL: http://oggygroggy.blogg.se/
Postat av: hanna

ja en bra å glad dag som ist. blir så här :(

men tillsammans är vi starka.....

2008-12-24 @ 20:37:40
Postat av: Johan Sjöstrand

Beklagar sorgen Mikael. Förstår att du inte kommer att minnas den här julen med glädje, men kom ihåg din pappa för alla ljusa stunder ni haft.

2008-12-24 @ 21:43:34
URL: http://blogofinnebandy.blogspot.com
Postat av: Mona

Beklagar sorgen.

Det är tungt att förlora en anhörig, men försök vara tacksam för dom år ni fått tillsammans.

Du har säkert en massa fina minnen att plocka fram när det blir jobbigt.

Ta hand om dig och din familj nu.

2008-12-24 @ 23:29:02
URL: http://monaspusselbit.blogg.se/
Postat av: Roos

beklagar verkligen sorgen...finns om du behöver en håkan h broder

2008-12-24 @ 23:57:30
Postat av: Gittan

Så himla sorgligt.. beklagar verkligen sorgen.

Kram Gittan

2008-12-25 @ 10:32:57
URL: http://gittang.blogg.se/
Postat av: Soppa

Beklagar verkligen sorgen.

Även fast vi inte träffas så ofta, så

finns jag här för dig och hela min familj.

Ring mig!



Älskar dig, grabben

2008-12-25 @ 11:40:25
Postat av: anna

finns inte ord Micke...

finns här vhenever whatever



love you

2008-12-25 @ 11:44:05
Postat av: Oggy

Tack.. Detsamma gäller dig!

2008-12-25 @ 20:52:19
URL: http://oggygroggy.blogg.se/
Postat av: Oggy

Ta hand om dig med. Kändes faktiskt bra, om man kan kalla det så, när ni kom alla kom förbi igår. Det värmde som bara fan rent utsagt...



Kram.

2008-12-25 @ 21:14:34
URL: http://oggygroggy.blogg.se/
Postat av: Patrik, samma gamla trogna läsare.

Jag varken känner dig eller har träffat dig, bara läst din blogg (minst 2 gånger om dagen) så egentligen kanske det inte spelar någon roll vad jag skriver. Men jag vill i alla fall säga att jag beklagar sorgen och sen är det väl tyvärr så att jag måste använda klyschan, tiden läker alla sår. Med hopp om en bra start på kommande år / Patrik Sjögren, Falun

2008-12-26 @ 00:50:58
Postat av: Koppen

Tack.



Klart att det gör Patrik. Alla ord värmer just nu.



Kul med trogna läsare. Hoppas att jag kan bjuda till lite snart igen.

2008-12-26 @ 11:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback