Fiskgratäng eller Dunderhonung?

Nej Jag är inte synisk. Det är bara så. Matchen imorgon kommer att starta precis som alla andra. Direkt efter första tekningen så gapar dårarna "AVGÅ KOPPEN".



# Ska bli kul och se hur dårarna välkomnar Aga.



# Zidane framstår numera som ett Geni. Dåren kommer numera från Kamerun.



# Appråpå Geni. Geniet dominerar kraftigt. Förra matchen så glömde han sina dojor. På senaste träningen så hade han glömt sina klubbor. Hoppas att han kommer till samlingen imorgon.



# Börjar att fatta vad 27:an menar. Det är faktiskt inte spec roligt att få en massa mms från gig som man själv hade velat vara på. Igår damp det ner några Kent låtar i telefonen. Okej då. Tack Hill och Amanda. Socker är ju helt fantastiskt.



# Nu ser jag på Bamse för andra gången ikväll. Emil kan snart hela filmen.



# Imorgon börjar det.  SCHLAGERN. Jag är laddad. Får se om jag orkar dra igång en tävling nästa vecka.



# Hmmm. Täby leder över Pixbo. Skräll på G. Eller är det en skräll?



# Nu ska jag hugga tag i min fiskgratäng. Får nog äta allt själv. Emil satsade på glassen och godiset, och Ebba sover.


Kommentarer
Postat av: The Firm

Koppen, du vet vad som gäller... Avgå!

2008-02-08 @ 21:51:19
Postat av: Mona

Äntligen börjar Melodifestivalen :o)

Postat av: syrran

mm så gott me fiskgratäng :)

2008-02-09 @ 15:14:18
Postat av: Oggy

Haha seriöst asså. Vad har du gjort eller ställt till med för att dom kräver din avgång? Jag börjar undra över det mer och mer.

2008-02-09 @ 18:55:32
URL: http://oskarlindqvist.blogg.se
Postat av: Mona

Vad ska vi säga om det här?
Amy var ju klockren, men Christer???

2008-02-09 @ 22:55:23
URL: http://monaspusselbit.blogg.se
Postat av: Raymondana

Great work,webmaster,nice design!

2009-01-27 @ 12:28:42
URL: http://raymondana.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback