Idag rånar jag Åbytravet.

Jaha. Då sitter man här igen. Knoppen värker. Händerna skakar. Är jag hungrig? Nej. Är jag trött? Ja. Får nog ta det lite lugnt i helgen. En av mina skapare kommer på besök. Ska bli gott att se schlagern med Moder Ulla.



# VBD3L tänkte åka till Myggenäs på lördag. Mycket viktig match. Tyvärr så kommer vi att sakna några lirare. Några är bortresta, skadade, en städar upp i Superligan. Funderar på att lira en period igen. Tog upp det med grabbarna på träningen. Dom garvade som svar. Det måste väl betyda att dom inte riktigt tror på mig? Eller som nån sa "En gång kan man ha tur, men inte två gånger". Funderar på att peta den mycket uppriktig skitungen.



# Fått några mail om inlägget Såpa eller Kärlek. Kul. Även om alla inte höll med mig. Jag tar det. Det gör jag alltid (nästan). Senast i lördags så satt den en lirare bredvid mig. Han sa till alla som kom i vår närhet "Ni ska aldrig prata med en bloggare". Jajajaja. Jag är ju känd för att skriva om saker som jag får höra på lokalerna i stan. Eller?



# Måste gå nu. Ska nämligen till Åbytravet och göra ett rånförsök. Mer om det lite senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback